כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תגובה על כתב הגנה
 

תגובה על כתב הגנה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
179 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

שלום רב , הגשתי תביעה נגד בנק מזרחי טפחות על כך שבמשך מספר שנים אחרונות קבלתי מהם מכתבי התרעה על עיכולים ותשלום כנס עבור הלוואה שנקלחה ע"י אחי ובלוואה זו איני חתום כלל כערב אך הבנק כן רשם את שימי בתיק הלוואה וליד השם לא מציון כלל חתימה.‏ לאחר אין סופר פניות ונסיעות לבנק על מנת שיטפלו בנושא לאחר מספר שניים הנושא טופל , אך החלטתי לתבוע אותם על עוגמת נפש, על הנסיעות ועל הפסד ימי עבודה שנאלצתי להפסד על מנת לטפל בנושא.‏ הגשתי סכום תביעה על 10,000 ש"ח , בכתב הגנה בהגיש הבנק הוא מכחיש את רוב הדברים וטוען שמדובר בטעות אנוש ( אך הטעות נגררה כמעט 7 שנים , אני פנתי אליכם כבר מהמכתב הראשון), את המכתבים של השנים הראשונות נלחקו ע"י פקידת הבנק על מנת " לטפל" בנושא היו לי רק כמה מכתבים משנת2009-2011.‏ את הקבלות על הנסיעות לא צרפתי כי נסעתי ברכבי הפרטי.‏ הבנק טוען מאחר שהלוואה נלקחה ע"י בני משפחתי ומכאן נובע הטעות.‏ זה לא אומר שאני הוא זה שצריך לחוות את עוגמת הנפש הזו בכל השנים האלו, ועוד הוא טוען שהסכום שנקוב הוא ניצול כיס הבנק ומבקש מכבודהשופטת לבטל את התביעה לחייב אותי בהוצ משפט.‏ יש לי הרבה מה להגיב על כתיבה התביעה ויש לי גם עדה שהיתה איתי אצל העורך דיין של הבנק על מנת לטפל בנושא.‏ פשוט לא כל התארכים זוכרים לי במדויק וגם את זה הוא ציין בכתב הגנה.‏ האם אתה חושב שיש סיכוי שהשופטת תקבל את כתב הגנה שלהם ואני יפסד כאן?, האם יש אפשרות להגיב על כתב ההגנה בכתב ?, האם יש אפשרות לזמן עד לפני המשפט?, מה הייתה מציע לי לעשות במקרה זה?, סליחה על השאלה הארוכה אודה מאוד על העזרה והכוונה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

לגבי סיכוי זכייה, איני יכול לקבוע דבר כיוון שאיני מכיר את כל הפרטים, וזכייה/הפסד יכולים להיקבע גם על חודו של פרט קטן אחד.‏
כמובן, כדאי מאוד להגיב לכתבה הגנה, כל עוד בית המשפט לא הורה במפורש על הפסקת ההתכתבות.
ניתן להגיש באופן מקוון כאן באתר:
הגשת תגובה לטענות ההגנה בתביעה קטנה
בקשה לזימון עדים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט