כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תוקף התחייבות בהסכם...
 

תוקף התחייבות בהסכם כלפי צדדים שלישיים

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
223 צפיות
חבר
הצטרף: 11 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

שלום רב, להלן פרטי המקרה בקצרה: רכשתי דלת כניסה מחברת דלתות.‏ הדלת הייתה פגומה והחברה סירבה לתקנה.‏ הוגשה תביעה קטנה וכנגד החברה ניתן פס"ד שעליה להחליף את הדלת הפגומה.‏ החברה לא כיבדה את פסה"ד ולכן פתחתי כנגדה תיק הוצל"פ.‏ לאחר תקופת מה, הגעתי להבנות עם החברה כי היא תחליף את הדלת בתוך 45 ימים. לצורך כך נחתם גם הסכם שצורף אליו הזמנת עבודה.‏ החברה לא עמדה בסיכומים והתעלמה מכל פניותיי ולכן הגשתי כנגדה תביעה קטנה נוספת בגין "הפרת חוזה". כנגד החברה (שמי מטעמה לא הופיע לדיון) ניתן פס"ד כספי ( - החזר ערכה הכספי של הדלת).‏ החברה המשיכה להתעלם מפסה"ד ופתחתי תיק הוצל"פ נוסף.‏ במהלך ההתנהלות בתיק ההוצל"פ, ביקשתי עיקול באחד מסניפיה של החברה, אך אז קיבלתי תשובה לבקשת העיקול מעו"ד של צד ג שרכש את פעילות החברה.‏ ב"הסכם מכירת פעילות" שצורף לתשובה מצויין כי "הפעילות שתועבר לרוכשת (צד ג) תהיה נקייה מכל חוב, התחייבות, עיקול, שיעבוד, או זכות צד שלישי כלשהוא...".‏ יחד עם זאת צויין בפירוש שצד ג התחייבה כדלקמן: "..החל מהמועד הקובע יועבר צבר ההזמנות הפתוחות שבידי המוכרת (החייבת) לרוכשת (צד ג), כאשר הרוכשת מתחייבת לפעול להשלמת ההזמנות הפתוחות...", שאלתי: מאחר ואני לא יכול להתקדם בהליכי הוצל"פ אפקטיביים כנגד החייבת שמכרה את פעילותה לצד ג, האם אוכל על סמך הסעיף הנ"ל בחוזה, לדרוש מצד ג לכבד את התחייבותה לחייבת ולפעול להשלמת ההזמנה הפתוחה שלי (שנוצרה כתוצאה מהסכם חריג)???, תודה, אסי


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

צריך לבחון את פרטי המקרה לעומקם. אני מציע לפנות לקבלת סיוע מקצועי.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט