כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום. מסרתי טלפון לתיקון ב-19 ליוני,המעבדה הבטיחה לתקנו אחרי 14 ימים עבודה,הטלפון עדיין לא מוכן ואף אחד לא יכול לתת לי תשובה מה קורה איתו,כשאני מתקשר לחברת תיקונים ,לוקחים פרטים שלי ואומרים שיחזרו אלי תוך זמן קצר,אף אחד לא חוזר.הטלפון באחריות היצרן עד 2017. מה לעשות? ואם אני יכול לתבוע אותם ?
אם לא תקבל את המכישר בזמן שהוסכם בעת מסירתו לתיקון, אזי ניתן לתבוע. לפני התביעה מומלץ לפנות לבית העסק בדרישה לפיצוי. קרא את המדריך לתביעות קטנות.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.