כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תקלה במכשיר סמארטפו...
 

תקלה במכשיר סמארטפון תוצר סמסונג

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
136 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב, ברשותי סמארטפון דגם גלקסי S4 אותו רכשתי בחנות של סמסונג באילת בחודש אפריל השנה.‏ לפני כחודש בעת שימוש שגרתי במכשיר הופיעו פסים צהובים וחומים על הצג והמסך הוחשך.‏ פניתי ליבואן הרשי של סמסונג תקשורת בארץ להלן סקיילקס קורפוריישן והפקדתי את המכשיר לתיקון. מספר ימים לאחר מכן התקשרו אליי ממעבדת השרות והודיעו לי שבבדיקת המכשיר התגלה פגם/שבר בצג הפנימי של המכשיר. ושלא יהיה ניתן לתקן את המכשיר במסגרת האחריות, עלות התיקון כ- 900 שקלים.‏ פניתי למחלקת שרות הלקוחות בטענה כנה ואמיתית שהמכשיר לא התקלקל כתוצאה מחבלה כלשהי אלא מליקוי ברכיבי היצרן.‏ המכשיר שברשותי שמור ומוגן ולא ניכרים סימני חבלה חיצונית כלל.‏ תשובתם הייתה: "נתגלה שבר והאחריות לא מכסה", שיחות טלפון ומכתבים לא הועילו כל שרשרת המזון נצמדה לממצאי המעבדה לכאורה בצורה צינית ועיוורת.‏ מאוזב מרמת השרות בימים אלה כותב אל סמסונג העולמית ועל פי תשותם אשקול את התנהלותי אם בכלל.‏ אודה לכם על הככונה בנושא.‏ בברכה, סומך אשר


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בחרת בדרך ייחודית מאוד, אני בספק אם היא תביא לפתרון. באפaרותך להגיש תביעה קטנה ולתת לבית המשפט להחליט בעניין. במידה ותחליט לעשות זאת רצוי שהמכשיר כמות שהוא יהיה בידיך. לדוגמא, אתה יכול למסור את המכשיר לתיקון במעבדה מוסמכת וידועה, על חשבונך, ובמידה וממצאיה יהיו לצדך תוכל להביא זאת בכתב התביעה ולהציג זאת בבית המשפט.‏ העזר במדריך להגשת תביעה קטנה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט