כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, אני סטודנטית ולקראת שנת הלימודים האקדמית רכשתי מחשב נייד מחברת דל מחשבים. לצערי, לאחר שנת שימוש אחת במחשב, נתגלו בו תקלות שונות ולבסוף הוא שבק חיים לפחות פעם ביום. במסגרת האחריות, המחשב ניתן לתיקון 6 פעמים, במסגרתן נאלצתי לנסוע הלוך חזור למעבדת השירות, להפסיד ימי לימודים ולהיוותר ללא מחשב, וזאת במהלך תקופת הלימודים ותקופת המבחנים גם כן. בקשותיי למחשב חלופי לא נענו ורק לאחר שהחברה הבינה כי אין ביכולתה לתקן את המחשב, הובטח לי מחשב חדש ש"יגיע בין 4-6 שבועות". בסופו של דבר המחשב החדש הגיע רק לאחר 7 וחצי שבועות, כשהחברה מודה בעיכוב. גם את המחשב החדש נאלצתי למסור לתיקון, לאחר שבועיים בלבד שהוא ברשותי. אציין שלאורך כל התקופה המענה בשירות הלקוחות היה דל ביותר וכי יש לי הוכחות לשבועות ללא מענה והודאה בעיכוב בלו"ז המובטח. האם יש לי עילת תביעה לפיצויים למרות שקיבלתי בסופו של דבר (לאחר 3 חודשים) מחשב חדש? האם אוכל לתבוע עגמת נפש ופגיעה בלימודיי ובאובדן זמני (זאת בנוסף להוצאות הנסיעות שנאצלתי לשלם עבור הטיפול במחשב שארך כארבעה חודשם בסה"כ). תודה מראש, שירה
על כל הנזקים שציינת, ממוניים ושאינם ממוניים. העזרי בקריאת ידיעות ופסקי דין של תביעות קטנות וכמו כן תוכלי להעזר במדריך תביעות קטנות.