כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שכרתי דירה גר בה 6 שנים במשך הזמן הזה היו מספר סתימות בצנרת.הודעתי לבעל הבית על הבעיה הוזמן אינסטלטור בעבור פתיחת הסתימה ושולם לו בעבור העבודה.עבר פרק זמן ושוב חוזר המקרה.הזמנתי שיוב אינסטלטור והוא אמר לי שיש בעיה בצנרת הניקוז של הדירה כלומר שירותים,מטבח,אמבטיה.שילמתי את העבודה ועכשיו בעל הבית לא מוכן להחזיר לי את הסכום ששילמתי.הדירה שמורה מצידי מאוד. זה פגם מוסתר שלא ניתן היה בתחילת ההתקשרות לבדוק ולראות.זהו בלאי סביר שבעל הבית, חייב לשאת בתיקונו הוא מנסה לגלגל אלי את האחריות בטענה של רשלנות.היו פסקי דין בענין דומה שאחריות בלאי סביר נופלת על כתפי בעל הדירה. מה עושים?
קרא את המדריך לתביעות קטנות וכן ראה ראה פסק דין בתביעות קטנות בנושא זה:
סבלה מנזילה מהדירה שמעליה ותפוצה ב- 7,600 שקל