כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
מאז תחילת פברואר 2015 בסופי השבוע או שאיו אינטרנט או שהוא איטי ברמה שלא ניתן לשימוש. פניתי כמה פעמים להוט שמודים שיש תקלה אך אינם מוסרים שום מידע או התחייבות לסיום או טיפול (הכל בתמליל המצורף), בקשתי שני דברים: 1 - סיום טיפול בתקלה, 2 - זיכוי עד נכון להיום. התגובה שקבלתי זה שהם מוכנים לתת לי זיכוי של חודש לכל היותר אך לא יחסי להיום אלא עד אשר התקלה תטופל, העניין הוא שעברו מעל חודשיים ולמרות שהם מודים שיש תקלה הם לא מתחייבים לטפל בה במסגרת זמן מוקצב. מבקש על בסיס התמליל ובפרט ההתכתבות האחרונה עצה כיצד יש לפעול