כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, הוריי שהיו לקוחות של בזק החליטו לעבור להוט (החבילה שכוללת גם תשתית טל). במשך שנה שלמה הם שילמו במקביל לבזק ולהוט. ממה שידוע לי על חברות סלולר הן מניידות באופן אוטומטי. האם הדבר לא אמור לקרות כשמדובר בניוד של טלפונים נייחים?, אשמח לשמוע אם מישהו יודע משהו בנושא.
שלום, הוריי שהיו לקוחות של בזק החליטו לעבור להוט (החבילה שכוללת גם תשתית טל). במשך שנה שלמה הם שילמו במקביל לבזק ולהוט. ממה שידוע לי על חברות סלולר הן מניידות באופן אוטומטי. האם הדבר לא אמור לקרות כשמדובר בניוד של טלפונים נייחים?, אשמח לשמוע אם מישהו יודע משהו בנושא.
היה עליכם לעקוב אחר החיובים המיותרים כדי לגלות זאת בזמן, אולם אם בזמנו הם ביקשו להתנתק משירותי בזק אז גם כעת זכותם לדרוש החזר עבור החיובים שבוצעו מעבר למועד בקשת הניתוק.
ניתנה תשובה לפנייתך הקודמת באותו עניין.
שלום, תודה על התשובה. שאלתי היא האם חברה שמניידת אליה את לקוח לא מחוייבת לטפל בכל הנוגע לקו כולל ניתוק מספק שירות קודם כפי שנעשה באופן אוטומטי לחלוטין בחברות סלולר. כששוחחתי עם הוט הם הסכימו לזכות בחודש אחד (האחרון) של חיוב. כלומר, האם נכון לדרוש מהם לזכור על כל התקופה?, תודה