למניעת עיכוב מיותר, לפני מילוי טופס יצירת קשר, בדוק האם קיים טופס ייעודי לפנייתך בעמוד טפסים לתביעות קטנות.
התקשורת איתנו מתבצעת בהתכתבות לצורך שמירת תיעוד ברור, מדוייק וזמין.
שיחה עם נציג תתבצע בהתאם לצורך על סמך פניה בכתב.
שים לב! אנו משיבים לפניות לפי סדר הופעתן במערכת ניהול הפניות. אם תשלח/י אלינו הודעה נוספת (בדף זה או ישירות בדוא"ל) בטרם קיבלת מענה להודעתך הקודמת – הודעתך האחרונה תחליף את הודעתך הקודמת, שטרם קיבלה מענה, וההודעה הקודמת תאבד את קדימותה.
לתשומת לבכם, המענה אינו מיידי.
רוב הפניות זוכות למענה עוד באותו היום ומיעוטן ביום העבודה הבא.
נא התאזרו בסבלנות עד לקבלת מענה לפנייתכם !
טופס זה נועד ליצירת קשר עם נציגי האתר בעניינים כגון: בירור מצב הטיפול בפניה, עניינים טכניים באתר, הערות, הצעות לשיפור, וכדומה.
פניות בעניין תיק מסויים יש להגיש באמצעות הטופס הייעודי התואם לבקשתך בעמוד טפסים לתביעות קטנות.
שאלות כלליות (דיון) יש להעלות בעמוד הפורום המתאים לנושא השאלה.
לחץ כאן אם ברצונך להגיש תביעה קטנה