כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

איחור במועד אספקת מ...
 

איחור במועד אספקת מוצר

97 הודעות
4 משתמשים
0 Reactions
16.9 ק צפיות
הצטרף: 10 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום, הזמנתי מטבח שהיה אמור לרדת לייצור במרץ. מועד האספקה לפי התחייבות החברה הוא עד 65 יום אך היא לא סיפקה במועד הנל'. החברה טענה שיש לה זכות איחור של 21 יום לפי החוזה אותו היא הפעילה באופן אוטומטי. מבירור עם עוד רוכשים גילינו שהיא אומנם מתחייבת ל65 יום כדי למשוך לקוחות אך ברוב המוחלט של הפעמים היא מספקת רק לאחר 86 יום. כלומר, מועד האספקה האמיתי הוא 86 יום. אחרי שהיא לא סיפקה לנו את המטבח גם אחרי 86 יום, ביקשנו את ההשבה של התמורה כי היא הפרה את החוזה. החברה הסכימה להשיב רק חלק מהכסף ולא את התשלום עבור תכנית הכנת עיצוב (מופיע כסעיף בחוזה). האם החברה יכולה לטעון זאת לאחר שהיא זו שהפרה את ההסכם ולא סיפקה את המוצר? הרי לא יתכן שאין כל הגנה לצרכן בעת הפרת חוזה במקרה כזה. תודה


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

צריך לבדוק האם בחוזה הסכמתם לשלם עבור העיצוב ללא קשר לאספקת המוצר.

בכל אופן ניתן לתבוע בגין הנזקים שנגרמו לכם עקב אי אספקת המטבח, והרי מדובר בנזק משמעותי מאוד.


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

קניתי ציוד כושר ב 1400+ שקל לאחי הקטן להיום הולדתו .החברה הבטיחה הספקה של 3-10 ימים . כבר עבר 8 ימים אז יצרתי קשר איתם כדי לבדוק מתי החבילה תגיע כי אני די בן אדם מאוד עסוק . היום חזרו אלי שחסר להם במלאי שני פריטים חיונים והציעו לאחד מהם תחליף שונה לגמרי ולשני אפילו לא טרחו לשאול . ששאלתי אותם למה ככה ? הם ענו ״ אחי אין במלאי ״ אז אם אין על מה שילמתי ? הכסף כבר הועבר.  האם אני יכול לתבוע מהמשך ? אם עוד שבוע שבועיים לא יגיע מה שהזמנתי ?


   
הגבציטוט
הצטרף: 10 חודשים לפני
הודעות: 1
 
  1. היי הזמנתי מזוודות דרך אתר אינטרנט, קיבלנו הודעה שהשלוח יגיע עד שעה 1700 בפועל המשלוח הגיע בשעה 2000 האם אני רשאי לקבל פיצוי? וממי?

   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

עליך לבדוק מהי ההתחייבות של המוכר לגבי אספקת המוצר, והאם עמד בהתחייבות זו.
במידה והמוכר הפר התחייבותו, רצוי לפנות אליו בדרישה לפיצוי, אחרת ניתן להגיש תביעה נגד המוכר.


   
הגבציטוט
הצטרף: 9 חודשים לפני
הודעות: 2
 

הזמנתי נעליים והיה כתוב לי מועד של 02/09 -  22/08 
זה לא הגיע ושלחתי להם מייל הם ענו אחרי 6 ימים שיש עיכוב כלשהו ובתכלס בינתיים זה עוד לא הגיע (14/09) 
דרשתי פיצוי והם ענו 5% בקניה הבאה, האם מותר לי לדרוש פיצוי הוגן יותר??


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

זכותך לתבוע ביטול העסקה והשבת מלוא הסכום, בתוספת פיצוי. אם הם יציעו לך פיצוי כלשהו על מנת שלא לבטל את העסקה, זכותך להסכים או לסרב להצעתם.


   
הגבציטוט
הצטרף: 9 חודשים לפני
הודעות: 2
 

שלום הזמנתי נעליים והיה כתוב שהם יגיעו 22/08 -02/09, זה לא הגיע ושלחתי להם הודעה והם אמרו שיש עיכוב ויעדכנו אותי.

אחכ שלחו הודעה שיגיע בין 5-10 ימים ובתכלס לא הגיע עד היום (15/09) והם כל הזמן דוחים אותי.

ביקשתי פיצוי והם נותנים 5% בקניה הבאה. רציתי לדעת האם מותר לי לדרוש פיצוי גדול ומשתלם יותר??


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

ע"פ התאור שלך מדובר בכשל תמורה וניתן לתבוע את ביטול העסקה בצירוף פיצוי על הנזק שנגרם לכם.
ראו פסקי דין של תביעות קטנות בתפריט העליון >> ידיעות ופסקי דין.


   
הגבציטוט
הצטרף: 9 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום, 

בצעתי הזמנה מחברת אבנטי ספות.

הזמנתי ספה במחיר 2340₪ בתאריך 19.08.24

אמרו לי עד 27 ימי עסקים

בתאריך 16.09.24 חייגתי לשירות לקוחות שלהם לדעת איפה ההזמנה נמצאת ולמה היא לא מגיעה אלי? 

והנציגה לא מצאה את ההזמנה שלי, הועברתי למנהל שירות לקוחות והוא טען שחייבו אותי כספית אך לא ביצעו הזמנה והוא יחייג למחסן לבדוק אם יש אפשרות להביא לי את הספה תוך יומיים, לא קבלתי תשובה ממנו ולא מענה 

בתאריך 17.09.24 חייגתי לשירות לקוחות והם העבירו אותי מאחת לאחת למרות שבקשתי את המנהלת והעובדת צוות אמרה שאם אני מעוניינת אני יכולה לבצע הזמנה והספה תגיע אלי תוך 14 יומי עסקים, אשמח לדעת האם אני יכולה לתבוע אותם..? 

( אין לי שום הסכם איתם רק חשבונית קבלה ששילמתי את הכסף) 


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

הסכמה בעפ היא הסכם לכל דבר וגם על כך אפשר  לתבוע.

לדוגמאות ראו תפריט עליון >> ידיעות ופסקי דין


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

הסכמה בעל פה היא הסכם לכל דבר ולכן גם על הפרתה אפשר לתבוע.

לדוגמאות ראו תפריט עליון >> ידיעות ופסקי דין


   
הגבציטוט
הצטרף: 6 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום.

הזמנתי מערכת ישיבה. קיבלתי את ההזמנה באיחור של כחודש ולא המוצר שהוזמן. המערכת הוחזרה ונעשתה הזמנה חדשה. קיבלתי מערכת ישיבה חליפית זמנית. כרגע עברו יותר מחודשיים מההזמנה החדשה. האם מגיע לי פיצוי על הטעות? על עוגמת נפש?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 6 שנים לפני
הודעות: 757
 

אכן, מגיע לך פיצוי בגין הטעות, עבור עגמת הנפש והטרחה שנגרמו לך.


   
הגבציטוט
הצטרף: 4 חודשים לפני
הודעות: 3
 

סיפור קצת ארוך 

אשמח לקבל עזרה 

הזמנתי בתאריך 19/11/24 מעיל מונקלר.

המתנתי והמוכר לא שלח לי מספר מעקב עבור המשלוח.

פניתי אליו והוא כל הזמן סחב את הזמן והבטיח כל יום שהיום הוא שולח לי מספר מעקב.

עברו 50!!! יום בו עדיין לא קיבלתי מספר מעקב וכמובן שלא את המעיל.

החלטתי לפתוח מחלוקת ולקבל החזר כספי. (פייפאל)

כמה דקות לאחר הגשת המחלוקת אני מקבלת הודעה מהמוכר עם איומים ודרישה לסגור מיד את המחלוקת תוך 24 שעות.

ביקשתי ממנו מספר מעקב תוך 24 שעות כדי לסגור את המחלוקת.

למחרת הוא שלח דרך המחלוקת מספר מעקב שהיה נראה תקין אך לצערי התברר כמרמה גדולה.

החבילה הגיעה לעיר שונה ורחוקה מאוד ממוקם מגורי, ועשיתי מאמצים גדולים כדי לקחת אותו משם.

פתחתי את החבילה ואני מגלה שיש שם קופסת נעליים עם כפכפים של חברת UUG ולא מעיל מונקלר שהזמנתי!!!!!!!

מסתבר. שהמוכר היה בלחץ לשלוח מספר מעקב כדי שאסגור את המחלוקת. ולכן שלח מספר מעקב של לקוח אחר שעוד ממתין עד עכשיו לכפכפים שלו.

שלחתי מיד הודעה למוכר שהתנצל קלות וממש התחנן שאסגור בכל אופן את המחלוקת והוא ישלח לי שוב מעיל ויתן לי גם פיצוי הולם.

לא יודעת למה הסכמתי. וברוב טיפשות ביטלתי את המחלוקת.

עברו מאז 25 יום (!!!!!!!!!!!!) ועדיין לא קיבלתי מספר מעקב על המעיל שהוא הבטיח לשלוח עם מספר מעקב ותמונה.

אני פונה אליו כל כמה ימים ומבקשת ממנו והוא עונה כל פעם בתירוץ שונה. אבל מספר מעקב הוא לא שולח.

ונראה לפי התגובות שלו שגם את המעיל הוא עוד לא שלח.

כרגע הגשתי שוב פתיחת מחלוקת וצירפתי את השרשור המלא של האי מייל וההתכתבות איתו.

כמה דקות לאחר מכן שוב פנה אלי בהודעת אי מייל שהוא תובע אותי עכשיו בסכום של 30,000 ₪.

אני לא יודעת על מה בדיוק הוא יכול לתבוע אותי.

לא עשיתי לו כלום

 

היום הוא שלח תגובה במחלוקת שאני חייבת להחזיר חליפת מונקלר כדי לקבל את ההחזר.

אני לא קיבלתי שום חליפת מונקלר.

מה שכן.

יש לי את הנעליים מהמעקב שהוא שלח פה במחלוקת הקודמת כדי לסגור את המחלוקת. עם מספר מעקב תקין שהיה למעשה שייך להזמנה אחרת לגמרי והיו בה נעליים.

כדי לקחת אותו נסעתי לעיר אחרת. רחוקה מאוד. וזה עלה לי המון כסף.

כרגע הוא רוצה שאני יטרח וילך לשלוח לו אותם בחזרה ועוד לשלם על המשלוח.

אני לא צריכה את הנעליים האלה. הוא יכול לבוא לקחת אותם. אבל אני לא צריכה לשלם על המשלוח שלו.

החפץ לא קשור אלי. והמוכר נתן לי את המעקב רק כדי לסגור את המחלוקת הקודמת

על החבילה אין שם ושום פרט מזהה שלי.

מה גם שהמוצרים שלו נראים מזוייפים. הוא שלח לי קטלוג כתוב כולו בסינית. והוא אמר שהמוכר סיני. זה מחשיד מאוד


   
הגבציטוט
עמוד 6 / 7

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט