כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
בתאריך ה 8.6 עברתי מטריפל HD של הוט לרק אינטרנט וטלפון במחיר של 120 שח. באותו יום הם שלחו לי קבלה של 190 שח במקום 120 ועם חבילה שאפילו לא סוכמה איתם ולא כלום פשוט חבילה שונה. התקשרתי אמרו לי כאשר הטכנאי יבוא שזה ב 10.6 הם ישלחו קבלה חדשה עם 120 שח ופיצוי של 70 שח על ה190. חיכיתי חיכיתי עבר שבוע אני מתקשר עוד פעם ב17.6 הנציגה אומרת לי יטופל ביומים הקרובים ומביאה לי מספר טלפון להתקשר. אחרי יומים אני מתקשר לטלפון הזה הוא בכלל מנותק ולא פעיל. אז היום ב20.6 התקשרתי אליהם עוד פעם והם אמרו לי עוד פעם הגל בטיפול ויטפלו. יש הרגשה שמנסים לנופף אותי ולמשוך את זה כמה שיותר. מה ניתן לעשות בנושא הנל?
כתוב להם מכתב ואם לא תקבל את מבוקשך בתוך זמן סביר - הגש תביעה קטנה.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.