כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, לפני החג החלטנו לקנות תנור, הלכנו בשעה 10 בערב לחנות שפרסמה שהיא פתוחה עד 12 בלילה והיה סגור. באמצע החג (חול המועד) הזמנו תנור באינטרנט, הבטיחו אספקה תוך 7 ימים. יצרו איתנו קשר וביקשנו להחליף צבע- זה היה יומיים אחרי הקניה. בפועל עברו כמעט 3 שבועות ולא יוצרים איתנו קשר, אנחנו מנסים להתקשר לחברה ואחרי 7-8 דק השיחה עוברת לחברת הודעות שטוענת שהיא מעבירה הודעות- כבר במשך שבוע אף אחד לא חוזר אלינו. השארנו הודעות לחנות דרך צור קשר באתר ואין תגובה- מה אפשר לעשות? (מלבד כמובן לנסות לבטל את העיסקה דרך האשראי ולא לקנות שם יותר לעולם), בינתיים אנחנו בלי תנור כבר שלושה שבועות כולל חג, האם אפשר לתבוע גם על הצער והנזק?, תודה מראש לעונה.
אני באופן אישי לא הייתי תובע במקרה כזה, אלא פשוט מבטל התשלום ולא חוזר אליהם.