כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

נעליים פגומות

4 הודעות
4 משתמשים
0 Reactions
373 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום, קניתי בתחילת השנה שתי זוגות נעלי עקב מרשת גלי בסך 250 ש"ח. תוך פחות מחודשיים בתחתית הנעל נפערו חורים כך שרואים רצועת ברזל לאורך הנעל ובשפיץ של העקב נפערו חורים. הדבר קרה בשתי הנעליים והן כמעט חדשות. פניתי לגלי ואחרי שסניף מסוים אמר לי שהם לא יקבלו את הנעלים כי לא קניתי אותם בסניף שלהם ולא ניתן לאתר קבלה פניתי לשירות הלקוחות ובסוף הם קיבלו את הנעליים ואמרו שישלחו אותם לשירות לקוחות.‏ לאחר זמן מה, הם אמרו שהנעליים לא יוחלפו. פניתי אליהם כדי לשאול מדוע והם השיבו שיבדקו את זה. לאחר שבועיים קיבלתי מכתב שבו הם נותנים לי 20 אחוז הנחה כפיצוי בעת רכישה ברשת שלהם. פניתי שוב לשירות הלקוחות והם אמרו לי שזה המצב ושהנעליים בכלל לא הגיעו אליהם. הם הציעו לי לפנות לאחראי אך הוא גם סירב להחלפת הנעליים. אני פניתי אליהם והתלוננתי רק על זוג אחד אבל האמת שבשתי הזוגות נפל אותו פגם ובמכתב שהם שלחו לי נרמז כי הליכה לא נכונה שלי גרמה לפגמים הללו.‏ עכשיו שתי הזוגות בצד ולא בשימוש והם לא מוכנים להחליף לי את הנעליים. נגרמה לי עגמת נפש משום שבאמצע החורף נתקעתי בלי נעליים ונאלצתי לרכוש עוד נעליים. ניתן לתבוע? ואם כן, איך אדע איזה סכום ראוי לדרוש?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 16 שנים לפני
הודעות: 1842
 

כדי לקבוע את סכום התביעה ראי דוגמאות של פסקי דין של תביעות קטנות בנושא צרכנות.
להגשת התביעה באופן מקוון כאן באתר


   
הגבציטוט
הצטרף: 3 שבועות לפני
הודעות: 1
 

רכשתי אונליין נעליים מחברה ישראלית , הזמנתי נעליים במידה 35 והם שלחו לי מידה 36 בטענה שהדגם של הנעל קטן ושזה לטובתי , לאחר ויכוח סיכמנו שאני שולחת להם את הנעל בחזרה למחסן שלהם (אציין ששילמתי מכספי הפרטי על המשלוח למרות שזאת הייתה טעות שלהם) וברגע שהנעל תגיע למחסן שלהם הם יוציאו לי נעל חדשה במידה שהזמנתי מלכתחילה. לאחר מס ימים הגיעה אליי הנעל אך למרבה הפלא המידה הייתה שוב 36 , כשפניתי שוב לחברה הוא התנצל בפניי ואמר שדיבר עם הספק ושהייתה אי הבנה ושהמידה הכי קטנה זה 36 , וכששאלתי מה עושים ואיך מתקדמים פשוט התעלמו ממני והפסיקו לענות לי להודעות.

האם זה עילה לתביעה?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 615
 

כמובן שזו עילה לתביעה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט