כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

ספה שלא תוקנה

3 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
245 צפיות
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

רכשתי ברשת מוכרת ספה בייצור אישי בעלות של כמעט 5,800 ₪ ועוד הובלה ומנוף בעלות כוללת של 1900 ₪ במאי2021. 

במעמד הקניה (16.03.2021) ביקשתי ספוג ברמת ברמת קשיחות בינונית. 

הספה הגיעה אלhי בחודש מאי 2021. 
לאחר חצי שנה בלבד שהספה אצלי, בדצמבר 2021 שהספה הייתה בשימוש אצלי הספה שקעה מאוד.
לאחר שפניתי לחברה הגיע טכנאי לביתי במסגרת האחריות שניתנת למשך שנה, 
הטכנאי אמר שסידר אותה אבל שהיא אמורה לשקוע ככה (הגיע עם 4-5 ספוגים קטנים בלבד שהביא עימו מראש על גבי תיקון של ספה באורך 3 מטר) וביקש שאתיישב ואבדוק. 
אמרתי לו באותו הרגע שהספה נותרה כפי שהייתה קודם בעיני וכי היא עדיין שוקעת מאוד!
הטכנאי אמר לי שהספה שוקעת כי אני צריכה לקחת בחשבון שאני ״כבדה״ . (בכוונתו לכך שאני כבדת משקל)

ביקשתי ממנו שייצא מביתי וכתבתי על דף הביקור שלו שלטענתי הספה לא תוקנה בשל טענת הטכנאי כי אני כבדה. חתמתי וביקשתי העתק מהחברה במשך מספר חודשים ולא קיבלתי עד היום. באותו היום שוחחתי עם השירות לקוחות זועמת והסברתי להם כי זה לא יעבור על סדר היום גם האמירה שלו וגם זה שהספה כלל לא תוקנה.

השירות לקוחות אמר לי כי גם אם אני ״כבדה״ - אין זו סיבה שספה תשקע בטח שלא לאחר מספר חודשי שימוש בודדים!

לאחר שהובטח לי שיחזרו אליי, ולאחר שהבהרתי כי לא סידרו את הספה, ולאחר שאני יוצרת קשר שוב ושוב כי לא חוזרים אליי - התקשרו לאחר שבועיים ושאלו האם הספה סודרה? אמרתי שלא וקבעו איתי מועד לתיקון והביאו לי פיצוי הדום (שאני מציינת וגם בשיחות איתם אמרתי להם שאני לא רוצה, אבל חשבתי להסכים לכך למען הסדר הטוב ולסיום הסיפור ובעיקר מתוך אמונה כי יגיעו לתקן את הספה שלי!)
ביום שהטכנאי היה אמור לבוא לסדר את הספה בעלי התגלה כחולה קורונה ולמען האחריות האישית הודעתי לטכנאי שלא יגיע. 
לאחר מכן וגם לאחר שיצרתי איתו קשר טלפוני והתכתבות החברה פשוט ״שכחה״ לבוא לסדר את הספה שכן נשארתי עם ספה שוקעת אחרי פחות מחצי שנה של שימוש וכן עם עלבון מאוד גדול ופיצוי שכלל לא רציתי אבל הסכמתי לו על מנת שלא להגיע למצב של בית משפט.

בחודש אפריל לאחר שלא הגיע אף טכנאי לביתי שלחתי מכתב התראה וזו בתגובה באותו היום שלחה טכנאי שייצור עימי קשר על מנת לתקן את הספה, הטכנאי ביקש להגיע באותו היום או למחרת ולי זה לא התאפשר בשל ההתראה הקצרה! 

סיכם כי ידבר איתי ביום שלישי על מנת לתאם הגעה ולא תיאם, ושוב כשבוע לאחר מכן כתב שידבר איתי על מנת לתאם ולא תיאם.

בסופו של עניין - יש לי התכתבויות איתו שאני כותבת לו שהוא אמור לשוחח איתי על מנת שנתאם והוא לא מגיב ומיותר לציין כי עד כה מחודש מאי 2022 הוא לא חזר אליי וזה לאחר מספר פניות שלי לבחור וגם לבחור הקודם שהיה אמור להגיע ולתקן את הספה ! 

נותרתי עם ספה שוקעת ועם עוגמת נפש ועלבון גדול מאוד מחברה כה מוכרת בשוק. אשמח לדעת האם אני יכולה לתבוע בתביעות קטנות את עלות הספה והמנוף? תודה


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

בכל מקרה צרכנות שבו מתגלה כשל תמורה, במוצר או בשירות, ניתן לתבוע בתביעה קטנה.

לגבי הסכום, מדברייך אני מבין שאת מבקשת ביטול העסקה והחזר התשלום במלואו. כמובן שניתן לתבוע זאת, אך ההחלטה היא כמובן בידי בית המשפט לאחר שיבחן את פרטי המקרה.

ראי דוגמאות לתביעות קטנות בעניין דומה:
הספות דהו והתקלפו שוב ושוב – ביתילי תפצה
'חמישה נגרים' יפצו לקוחה ב- 8,000 שקל בגין פגמים בריהוט ובהרכבתו

 

 


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 שנים לפני
הודעות: 3
 

תודה רבה על המענה המהיר

שאלה נוספת: האים פרק זמן התיקין שהחברה נותנת הוא תקין? 

מרגע פתיחת השירות יש ביון 14-21 ימי עסקים עד שהנציג מטעמם בא ובודק את התקלה, עוד כשבוע עד שמעביר לחברה את הדוח

ובין 60-90 ימי עסקים עד לקבלת החלק (סיבה של החברה היא שאין ברשותה חלקי חילוף ויש להזמינם מחו"ל)

סה"כ בין 75-110 ימי המתנה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט