כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

רכישת תכשיט אונליין...
 

רכישת תכשיט אונליין המחיר מעל 3000 שח

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
48 צפיות
הצטרף: 2 חודשים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

שלום,

 

רכשתי לאשתי צמיד יהלומים במחיר 8250 שח, התכשיט הגיע ביום רביעי בלילה, אני רוצה לבטל את העסקה אך בית העסק מסרב, אני מצרף את השתלשלות האירועים:

 

בתאריך 13 ליוני ניסיתי לרכוש את התכשיט דרך האתר של החברה, הם מציינים באתר שאפשר לרכוש דרך אמריקן אקספרס אך בעת הרכישה זה לא עבד, אז הם שלחו לי קישור בוואטאפ לאתר אחר שדרכו ביצעתי את התשלום עבור התכשיט.

 

מכיוון שזה צמיד, שאלתי במעמד ההזמנה אם אפשר שהמידה תהיה 15 ס״מ, והם נענו בחיוב, ושאלתי במידה ואשתי לא תאהב את הצבע, האם יהיה ניתן להחליף והם נענו שאפשר.

 

בדף של המוצר באתר הם ציינו שהפריט אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים, אך בפועל הוא לא תוך 7 ימי עסקים, אלא תוך 14 ימי עסקים (14 ימי עסקים וכמה שעות, הזמנתי בצהריים והגיע ביום ה14 בלילה)

 

במהלך הזמן הזה פניתי מספר פעמיים לבית העסק בשביל להבין איפה המוצר ומה מצב ההזמנה, הם אמרו שההזמנה יצאה ויש בעיה עם חברת השליחויות.

 

בתאריך 3.7.2024 בשעה 20:30 התכשיט הגיע אלי.

הוא הגיע עם תעודה שהונפקה ב1.7.2024, משמע רוב הזמן הזה המוצר היה עדיין אצל העסק ולא יצא אלי והם שיקרו לגבי זה שהתכשיט יצא ושיש בעיה עם חברת השליחויות.

 

בתעודה רשום תאור יהלומים אחר מזה שמופיע באתר ומה שסיכמנו עליו בשיחה בוואטסאפ ושונה ממה שרשום בחשבונית, כששאלתי לגבי זה הם אמרו שתמיד אפשר להוציא תעודה חדשה, מה שגם אומר שהתעודה הזאת היא חסרת ערך, כי הם יכולים לרשום בה מה שהם רוצים וזה לא באמת אומר שהיהלומים הם אכן מה שהם רשמו בתעודה.

 

דיברתי איתם ביום שישי בבוקר ולא קיבלתי מענה, דיברתי איתם שוב פעם היום 7.7.2024, וביקשתי לבטל את העסקה אך הם לא מסכימים, ביקשתי להחליף הם אמרו רק אם זה שדרוג ואני משלם יותר.

 

מה ניתן לעשות? אשתי לא אהבה את הצמיד, ואני לא רוצה להיתקע איתו.

 

האם ניתן לתבוע אותם?

 


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

אם המוצר שסופק לך אינו תואם את המוצר שהזמנת, מדובר בכשל תמורה המהווה עילה לביטול העסקה. כנ"ל לגבי זמן האספקה (לדוגמא, אם הזמנת את המוצר על מנת להעניק אותו כמתנת יומהולדת במועד מסויים, ייתכן שהגעתו באיחור מייתרת מבחינתך את הרכישה ואף גרמה לך לעגמת נפש).


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 חודשים לפני
הודעות: 2
התחלת נושא  

היי, תודה על המענה, יש לי כמה שאלות ואשמח לעזרה

מה הסיכוי להצלחת תביעה כזאת? כמה זמן היא תיקח? והאם אצטרך להתייצב בבית משפט?

ואיזה פיצוי אפשר לדרוש בגין עוגמת נפש?

כמו שציינתי המוצר שהגיע אלי הוא צמיד יהלום, עם תעודה שמציינת שרמת הניקיון היא VS למרות שבהזמנה סיכמנו על רמת ניקיון VVS וזה רשום גם בחשבונית האם זה מספיק טוב בשביל לענות על ההצהרה שהמוצר "אינו תואם את המוצר שהזמנת"? או שלא מתייחסים לזה בבית משפט כי בית העסק טוען שהוא יכול להוציא תעודה חדשה עם רמת ניקיון VVS?

ולגבי המשלוח, בדף המוצר רשום 7 ימי עסקים, אך בתקנון של האתר רשום 14 ימי עסקים, ורשמו גם שהם לא אחראים על המשלוח והאחריות היא על חברת השליחות, האם זה מגן על בית העסק?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 623
 

הסיכוי מורכב מהרבה גורמים. אני מציע שתקראו את המדריך לתביעות קטנות ובתפריט העליון >> מאמרים ופסקי דין (חפש נושאים דומים לשלכם) וכך תדעו להעריך את הסיכויים טוב יותר וגם תדעו טוב יותר כיצד להתנהל במשפט.
אם המשפט יתקדם ללא הגעה להסכמה טרם הדיון - יהיה עליך להגיע לדיון בביהמ"ש.
כל מידע סותר שננמסר לך ע"י המוכר - יעמוד לחובתו ולזכותך.

בהצלחה


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט