כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
רכשתי וקיבלתי מאתר הסחר אליאקספרס כרטיס אלקטרוני לא תקין. החברה מסרבת להחליפו או לזכות בתואנה שאין הוכחה לאי תקינותו למרות שסיפקתי תמונות. כיצד ניתן לתבוע את החברה, האם תביעה קטנה בארץ אפשרית?
קיימת אפשרות לתביעת חברה בחו"ל, אך זה הליך יקר וארוך ולכן אינו מתאים למקרה זה. עדיף שתפנה לספק שירותי התשלום (פייפל או חברת האשראי) ותפתח שם תיק (Case) נגד המוכר. באופן זה תוכל לקבל את כספך חזרה בדרך פשוטה ומהירה.
שלום אני שליח שעובד בחברת שלחיות בארץ ואלי אקסברס מספק דרכנו נפצעתי ברגל תוך כדי הורדת חבילות אלי אקסברס יצא סכין מאיזו חבילה וחתך לי את הרגל מה אפשר לעשות במצב כזה
אבל אליאקסברס איך משיגים את הפרטים שלהם ח.פ וכל הדברים האלה אם אפשר לעזור
- אני הזמנתי טאבלתים מאליאקספרס חקיתי בסוף קבלתי דברים אחר משחקים ש לא שווים גרושים ו אליאקספרס מסרב לזכות אותי ו לא רוצים לחזיר הדברים מ אני יכול לעשות ו מצב כזה ו אמ נתן לתבוע אותם
מוכר באתר עלי אקספרס השתמש בתמונות פרטיות שלי מדף האינסטגרם שלי כדי לפרסם שמלה שהוא מוכר .
מה ניתן לעשות?
כיוון שבהרבה מובנים סין נחשבת למדינת עולם שלישי, אין טעם להיכנס להליך משפטי, בטח לא בעניין כזה, אך כן ניתן ליצור קשר עם המוכר ולאיים עליו בהליכים משפטיים ובהמשך נסי להגיע איתו לפשרה על פיצוי בשווי מסויים שיגולם בסחורה שתוכלי לבחור מתוך היצע הסחורה שלו.
- ביצעתי רכישה בעלי אקספרס והם ביטלו לי אותה עקב בעיה לוגיסטית כלשהי שלהם. כאשר ביצעתי את ההזמנה שוב המחיר של המוצרים עלה בצורה משמעותית ולא ניתן להשיג אותם באותו המחיר. האם אני יכול לתבוע אותם על הפסד כספי שנגרם לי ?
עד כמה שידוע לי מדובר באתר סיני ללא נציגות בישראל, לכן מעשית במקרה זה לא ניתן לתבוע בתביעה קטנה.
שלום, החזרתי פריט במאות דולרים לאליאקספרס במסגרת משלוח חינם .
הפריט הגיע למחסן שלהם בארץ של חברת רנר אקספרס .
אליאקספרס טוענים שלא קיבלו ופה מבחינתם נגמר הסיפור .
קבלתי מכתב רשמי מהדואר להעביר לאליאקספרס אחרי חקירה שהם ביצעו המצהיר שהחבילה נמסרה לרנר אקספרס .
ראנר אקספרס הם אלו שאחראים להחזיר את החבילה לאליאקספרס בסין ,ואין לנמען שום שליטה אליהם .
לחברה אין עונה ואין מענה .
ואליאקספרס אטומים ולא מנסים לעזור:
לאחר הצגה של המכתב הרשמי מהדואר הם עם אותו נוסח ביזערי שוב ושוב
ציטוט :
Regarding this request, we have carefully revisited all
the proof provided, including the newly updated proof and found that the proof is not effective enough to prove your claim. And now this request has exceeded the AliExpress protection period.
האם יש דרך לתבוע את אליאקספרס. או רנר אקספרס בתביעות קטנות?
כאמור RUNNER EXPRRESS יש מחסן בישראל שלשם מגיעות החבילות המוחזרות ומשם מעבירים לסין.
האם זו נחשבת נציגות בישראל?
על מנת לקבוע האם היא יכולה להחשב לנציגות, עליך לברר מה הקשר בין RUNNER EXPRRESS לאליאקספרס.