כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

פיצוי למשכיר הדירה ...
 

פיצוי למשכיר הדירה מבעל הבית

2 הודעות
2 משתמשים
0 אהבו
199 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב!!, אני משכיר דירה כבר 3 וחצי שנים לפני כחודש בזמן שישנתי אם אשתי והילד בחדר שינה נפלה עלינו תקרת החדר במזל אני רק נחתכתי בקטנה בראש ולא קרה כלום לילד ולאשתי התקשרתי לבעל הדירה והוא הגיע אחרי יומיים לראות תנזק בנוסף היו עוד סדקים בחדר וובמסדרון והוא שבר אותם כתוצאה מכך כל התקרה נהייתה ברזלים וחול ואבנים שנופלים לאחר בדיקה של מהנדס התברר שמהשכנים הדליפה והם צריכים לתקן את זה השכן באמת הפעיל ביטוח ותיקנו לו לאחר שבוע את הנזק במקלחת לעומת זאת אצלי הם אמרו שעד שיתייבש אי אפשר לעשות כלום למרות שזה נראה כבר יבש וצריך לחכות בעל הבית בהתחלה הבטיח לי שיתקן עצמאי ואז יתבע אותם לאחר שהביא בעל מקצוע הוא סיכם איתו שיעשה לי גבס בינתיים בתיקרה ושהחברת ביטוח יבואו יורידו תגבס ויתקנו תתקרה אבל אז הוא קיבל תהצעת מחיר והתקשר ואמר לי שהתקרה לא תתיבש אם נשים גבס והחברת ביטוח לא יתקנו אם ניגע בתיקרה אמרתי לו בינתיים רק המשפחה שלי סובלת אם זה אבק שאנחנו מנקים כמה פעמים ביום או שאנחנו יושנים מתחת לתיקרה כי הבית קטן מאוד ואין לאן לברוח ולמרות שאנחנו מנקים כמה פעמים ביום במיוחד לפני השינה עדין בבוקר אנחנו קמים אן חול עלינו בנוסף נופלים אבנים קטנות שעושות לפעמים רעש שמבהיל אותנו או שהתינוק לפעמים מראים תאבן או את החלודה של הברזל כל זה גורם לנו לעוגמת נפש עצומה וחוסר ניהול חיים תקין החברת ביטוח כל פעם אומרת לו נבוא מחר והוא לא יודע מה לעשות עבר כבר חודש ונראה לי בקצב הזה זה יתוקן רק אחרי החגים, שאלותיי הם: 1}כתוב בחוזה בפורש שבעל הבית חייב לתקן כל בעיה בבית תוך שבוע מיום היווצרות המקרה עכשיו עבר חודש האם הוא צריך לפצות אותי למרות שהשכן אשם ולתבוע את השכן כי אני חתום איתו על החוזה והוא חייב לי דין ודברים?, 2}הוא רמז שזה יתמשך עד אחרי החגים שזה עוד חודש לפחות אז אמרתי לו אני מוכן שיתן לי פיצוי שכר דירה חודשי שזה 2000 ש"ח והוא אמר שלא נגרם לך כזה נזק רציני ומגיע לך 1000 שקל הסברתי לו שאין פה שגרת חיים אין לילה אני צריך לשמור שלא יפלו אבנים ואני משלם לך על מבנה תקין אז נתפשר על 1500 ושיבואו לתקן אחרי החג והוא אמר 1000 או כלום כמובן שלא הסכמתי האם צדקתי?, 3}אני בנאדם נכה ויש לי אסטמה קשה ואני אלרגי לאבק בעל הבית יודע שאני נכה וזה לא מזיז לו כי הוא מצידו לחסוך ושהביטוח יתקן האם אני יכול לתבוע אותו על הפרת חוזה עוגמת נפש שעות עבודה שילכו לי כי אני צריך להיות אם השיפוצנקים שיבואו ועל זה שבכלל אני משלם לו על מבנה תקין והוא מחוייב לתקן אותו בתוך שבוע אם יש בעיה?, 4}האם זה נכון שאני יכול לתבוע אותו על הפרת החוזה למרות שהוא לא אשם אבל גם אני לא והוא צריך לתבוע את השכן כי אני יש לי חוזה אם בעל הבית ולא אם השכן?, אודה לך על תשובתייך ומצטער על האורך ומקווה שתעזרו לי.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

ראשית, אתה לא משכיר אלא שוכר (בעל הבית משכיר).‏ 1. אתה יכול לתבוע אותו על כך שהוא לא עשה את המאמץ הדרוש לתיקון הבעיה בהקדם האפשרי.‏ 2. לגבי הפיצוי, זה עניין לדיון ובדיקת הפרטים, כולל צילומי הנזקים, ישירים ועקיפים, ממוניים ולא ממוניים.‏ 3. כן, כאמור קודם, במידה ובעל הבית לא פעל כנדרש אז קיימת עילה לתביעה.‏ 4. נכון, לא מדובר בעניין של אשמה, אלא בעניין של אחריות. הוא אחראי לכך שהדירה תהיה תקינה. אם תתבע את בעל הבית והאשמה כולה היא של אחר, בעל הבית יצטרך להגיש הודעה לצד ג, כלומר הכנסת השכן כנתבע נוסף לתביעה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט