כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

סכסוך שכנים.

2 הודעות
2 משתמשים
0 Likes
308 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום לכם לפני 7 שנים שיפצנו את הבנין טיח ושפריץ גגות משני הצדדים כניסה ומדרגות כולל תיבות דואר.‏ את הגג של לא רצו לעשות מיכון שהיה צריך להחליף את היריעות ואצל השכן שלי היריעות שלא היו בסדר כמה שביקשת י זה לא עזר לי.‏ נאלצתי לעשות הכל לבד שנה ראשונה עשיתי זפת וזה לא הצליח -שילמתי 3000 ₪ + 5.500 ₪ שיפוץ!, בשנה שניה שוב האוטם תיקן וזה לא הצליח שוב שיפצתי בתקווה שהכל בסדר שילמתי לשיפוץ 1.500 ₪.‏ בשנה שלישית שוב האוטם תיקן אבל הדודים של השכנים נזלו ונכנס לי גשם במטבח.‏ כלומר בשבילי לא היה כסף שכל אחד היה מוסיף 400-500 ₪ והיו עושים לי את הגג.‏ עכשיו אחרי 7 שנים הוועד רוצה לשפץ שוב את הכניסה לבנין -את הביוב- ואת הגגות שזה לא הצליח להם עכשיו יש להם כסף לי לא היה מיכוון שהם לא רצו.‏ השאלה שלי היא 1.האם אני צריכה לשלם שוב שילמתי 11.500 ₪ לשיפוץ הבנין כשהם לא עשו לי את הגג.‏ עכשיו היא רוצה שאשלם 2200 ₪ נוספים והם עושים גם את הגג שלי.‏ אמרתי לה שאני לא משלמת שילמתי כבר.‏ והיא ענתה לי אם לא תשלמי אני אטבע אותך למשפט.‏ 2. האם אני יכולה לטבוע אותם אחרי 7 שנים.‏ בתודה מראש.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 23
 

מתנצל, אני לא בטוח שהבנתי מה סיפרת לנו פה. בכל מקרה לא ניתן לתבוע בחלוף 7 שנים.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט