כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חיוב בגין גלישה בני...
 

חיוב בגין גלישה בנייד בחו"ל

2 הודעות
2 משתמשים
0 אהבו
303 צפיות
חבר
הצטרף: 10 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שהיתי בחודש מאי במשך 5 ימים בחו"ל וקיבלתי חיוב על גלישה באינטרנט במכשיר הנייד בסך 3000 ש"ח! לא רכשתי חבילת גלישה כיון שהתכוונתי לגלוש עם המכשיר של בעלי לו רכשנו חבילה.‏ עפ"י התיקון לחוק התקשורת ממרץ 2014 כל לקוח חסום לגלישה באופן אוטומטי כברירת מחדל אלא אם כן הוא מבקש באופן יזום שיפתחו אותו או שהוא רוכש חבילה.‏ אני עובדת במשרד ממשלתי גדול המונה מעל 1000 עובדים ומתוקף כך מוגדרת כלקוחה עיסקית תחת "הסכם חשכ"ל", נציג המשרד מתוקף הרשאתו חתם על הסכם בו הוא פותח את כל עובדי המשרד לגלישה בחו"ל, והיה עליו ליידע את העובדים אך הוא לא עשה זאת.‏ אני נפלתי בין הכיסאות ולא קיבלתי את המידע הזה.‏ האם אוכל לפנות לתביעות קטנות? אם כן, את מי לתבוע?, האם אוכל לעשות משהו כדי להסיר את החיוב הנ"ל ממני כיון שזה לא היה באחריותי, אלא באחריות מישהו אחר.‏ בשיחה עם פלאפון טרם הנסיעה אמרתי שלא אגלוש במכשיר שלי אלא של בעלי, לטענתם לא אמרתי את המילה המפורשת לחסום ולכן לא ניתן לפרש את אמירותיי ללחסום.‏ אנא עזרו לי.‏ בתודה, חנית


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 32
 

מבלי לדעת את פרטי הסכם ההתקשרות שבו את נמצאת דרך מעסיקך, לדעתי עלייך לפנות למעסיקך ולדרוש שיפעל לביטול החיוב וכמו כן למניעת הישנות הדבר אצל עובדים אחרים. אם הדבר לא יצלח הרי שעומדת בפנייך האפשרות לתבוע בתביעה קטנה את חברת הסלולר ואת המעסיק, ולתת לבית המשפט להחליט מי נושא באחריות ובאיזה משקל. ייתכן שלחובתך עומדת רשלנות תורמת, אך גם במקרה כזה עדיין יש מקום לתביעה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט