כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
רכשתי מכונת קפה ובאתר היה רשום 6 ימי עסקים. התקשרו אליי אחרי יומים ואמרו שזה יכול לקחת כמה חודשים!! הציעו דגם "חלופי" פחות טוב וכשביקשתי דגם משודרג רצו תוספת מחיר
מה עליי לעשות?
אני מציע שתבקשי לבטל את העסקה ותקני מכונה במקום שמכבד את עצמו.
זה מקום מכובד וגם היה מבצע שווה כך שלא שווה לי לבטל. השאלה אם הם חייבים לספק לי או את המוצר שהזמנתי עם פיצוי הולם על האיחור או האם אני יכול חוקית לחייב אותם לשדרג לי לדגם יקר יותר
אם קנית את המוצר, הם מחוייבים לספק לך אותו במועד שעליו הם התחייבו.
אם הם לא יכולים לספק לך את המוצר במועד, עליהם לבטל את העסקה ולהשיב לך את כספך (וגם אז במקרים מסויימים תוכל לתבוע אותם בגין הנזק שנגרם לך עקב ההטעיה), אלא אם תגיעו להסכמה אחרת ביניכם.