כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אם הנתבע לא הגיש כת...
 

אם הנתבע לא הגיש כתב הגנה

2 הודעות
1 משתמשים
0 אהבו
160 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

היי אהוד, פניתי אלייך בחודש אוקטובר והמלצת לי לפנות לתביעות קטנות. רציתי לעדכן אותך ולשאול עוד משהו.‏ הגשתי בקשה לתביעות קטנות, קבעו לי דיון לעוד חצי שנה. (הקלטתי את השיחה איתו), ביררתי מול בית המשפט כדי לדעת האם הנתבע קיבל את הזימון. נאמר לי שנשלח אליו בדואר רשום ושיש לו 15 יום מיום שליחת הזימון בדואר רשום להגיש כתב הגנה.‏ לפי מה שקראתי, במידה ולא הגיש כתב הגנה אני יכול לבקש פסק דין על סמך כתב התביעה בלבד. רציתי לדעת מה הדבר אומר. האם אני יכול להקדים את פסק הדין מכיוון שאין צורך בדיון? (כלומר לא אאלץ להמתין עד יולי?), שאלה נוספת: בתביעה ביקשתי לבטל את העסקה, במידה ואזכה בתביעה, האם אני יכול להעביר את פסק הדין לחברת האשראי לביטול העסקה ללא המתנה לביטול ע"י הנתבע?, סליחה מראש על החפירה 🙂


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

עוד נקודה. בהמשך למה שכתבתי קודם, האם אני יכול לצרף עדויות נוספות שלא ציינתי בכתב התביעה שלי כאשר אני מבקש פסק דין על סמך כתב התביעה?, לאחר הגשת התביעה גלשתי בפורומים וראיתי שמספר אנשים תיארו מקרים דומים למה שקרה לי (להזכירך, מדובר במוכר בחנות סלולרית שלא עדכן אותי שהמכשיר אינו פועל ברשת פלאפון. הכניס את המכשיר לתיקון וכבר 4 חודשים שהמכשיר נמצא בחנות ואני מקבל תשובות שעוד שבוע המכשיר יתוקן) במקרים שראיתי, מדובר פשוט במכשירים שהיו תקולים והלקוחות לא קיבלו מענה לבעיה של המכשיר וגם אצלם המכשירים נשארו בחנות חודשים. אז לשאלתי, האם אני יכול להוסיף את התיעוד מהפורומים כדי להראות שמדובר בצרות השירות של החנות?


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט