כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

בעיות בתיקון צנרת
 

בעיות בתיקון צנרת

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
221 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום ברצוני לשאול שאלה ( הכל בקצרה), לפני כחודש לערך הזמנו אינסלטור מטעם החברה של הביטוח של המשכנתא, יש לציין כי באותו יום הובטח לי כי הוא יגיע בשעות הבוקר ולבסוף הוא הגיע בשבע בערב.‏ אופן ההתנהלות שלו היתה שגויה מהתחלה הבהרתי לו מה הבעיה בדיוק אך הוא לא טרח לבדוק לעומק מהיכן הבעיה ותיקן לפי מה שנראה לו ( את הפסולת של הקידוחים הוא זרק בחצר), הבעיה לא נפתרה וכשהתקשרתי לחברה אמרו לי שעל כל ביקור צריך לשלם, הזמנתי פעם שניה וגם הפעם הוא לא תיקן באמת את הבעיה ושוב הפסולת בחצר הבנין.‏ בפעם השלישית כשהוא הגיע לסיים את עבודתו הוא הדביק את הברז בצורה עקומה שם קרמיקות שבורות וכו ונאלצתי להביא משהו פרטי ולשלם לו שוב כדי לתקן , אך עדיין הבעיה לא נפתרה.‏ הבאתי אינסטלטור פרטי לבדוק ולפי אופן התנהלותו הבנתי כי בעצם נפלתי בידי אדם שלטעמי הוא איננו אדם מקצועי ולא אנושי, האינסטלטור הפרטי ישר ניגש למדידות והגיע לאותו נקודה שכנראה שמשם הבעיה, אך אני איננו מוכנה לשלם שוב, ברצוני לדעת אם יש לי עילה לתבוע את אותה חברה כי שילמה כבר על שני ביקורים+ אינסטלטור פרטי, אך הבעיה לא נפתרה למה עלי לשלם פעם שלישית בגלל שהוא לא עבד בצורה יסודית?, אשמח שתענו לי.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842

   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט