כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הגשת ערעור על החלטת...
 

הגשת ערעור על החלטת שופטת בבית משפט לתביעות קטנות

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
222 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 7
התחלת נושא  

שלום רב, בתביעה שנדונה בבית משפט לתביעות קטנות ניתן פסק דין נגד הנתבע לשלם סך של 2500 ש"ח. הצק שנתן חזר והוחזר לו תוך שמירת העתק ממנו ומאז עברו שנתיים כשהוא מסרב לשלם ותוך שהוא מתכחש לקבלת כל הודעה בעניין אם כי הודה שצק זה לא נפדה והוכח כי קיבל את הצק בדואר רשום.‏ היות ולא היה אימון בבית המשפט בו נערך הדיון פניתי להוצאה לפועל בבית משפט אחר ונדרשתי להשיג פסיקתא מבית המשפט בו התנהל הדיון.‏ בפנייה לקבלת הפסיקתא נתקלתי שוב במעורבות בית המשפט ומאז עברו כ-6 חודשים בהם בית המשפט פנה לנתבע לקבלת תגובתו ונגד כל טענה הוצגה ראייה שהוכיחה שקרים חסרי בושה. כמו כן נתקלתי בתופעה לפיה מתנהל מאחורי גבי משא ומתן בין שופט בית המשפט לבין עו"ד מטעם הנתבע וזאת למרות שמדובר בתביעה שנדונה בבית משפט לתביעות קטנות.‏ מזכירתו של הנתבע פלטה באזניי כי עו"ד מטעמם קיבל היתר משופט בית המשפט שלא להוסיף, לסכום שנקבע לנתבע ע"פ פסק דין לא ריבית ולא הצמדה בגין אותה שנתיים בהם התעלם ולא, הסכים לשלם את הצק שחזר כפי שהוכח.‏ בינתיים הסכום בפסק הדין שוכב בקופת בית משפט מבלי שברור מדוע אותו שופט יוצר סחבת, ולא שולח אליי הודעה ללקיחת הכספים.‏ מאחר ואינני מסכימה לפתור את הנתבע לא ריבית פיגורים ולא מהצמדה ועומדת על כך שישלם, את סכום פסק הדין בצירוף הריבית וההצמדה. לא יהיה מנוס מהגשת ערעור למחוזי.‏ לכן אני פונה בבקשה לברר אילו צעדים באפשרותי לנקוט בינתיים עד שאותו שופט יואיל לתת, החלטה בתיק? כמו כן, אני מבקשת לדעת אם באפשרותי להגיש ערעור בעניין למחוזי וזאת, גם בשל השחיתות שמאחורי כל ההתייחסות לתביעה בשל קשרים ועוד...וגם כי לא יעלה על הדעת שבית משפט יפתור את הנתבע מריבית והצמדה רק משום היותו אדם חשוב לכך מתווספת הפגיעה בשוויוניות לה שואף בית המשפט ועוד....‏ אודה על קבלת חוות דעתכם באמור לעיל.‏ בנוסף אני מבקשת לדעת אם באפשרותי לפנות לבית המשפט לזירוז קבלת ההחלטה בתיק או לחילופין לתת את הפסיקתא שנדרשה היות וגם בגין כמה מאות שקלים גם ניתן לפנות להוצאה לפועל.‏ מאוד לא ברורה לי התנהגותו החריגה של בית משפט זה הידוע ככזה כלפי אישים ציבוריים.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842

   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט