כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
רכשתי בתאריך 25/07/2010 מוצר חשמלי לתקשורת אינטרנט מחברה ***** בע"מ. בחודש 6/2011 המוצר התקלקל ובתאריך 12/06/2011 נשלח לתיקון. לאחר חודשיים וחצי קיבלתי בחזרה את המוצר מהתיקון אך המוצר אינו עובד. שוב החזרתי את המוצר הפגום לחנות עם דרישה לקבל כספי בחזרה. המוכר מסרב להחזיר כספים בחזרה ומציע לי "לבצע תיקון נוסף תחת אחריות". הפתרון שלו אינו מקובל עלי ואני דרשתי שוב להחזיר כספים או לחלופין לקבל מוצר חדש וזהה למוצר שהחזרתי. הויכוח הגיעה למבוי סתום, תקופת האחריות המקורית הסתיימה ואני נמצא ללא מוצר תקין יותר מ-3 חודשים. פניתי ליצרן בחו"ל אך הוא החזיר אותי לחברה מקומית. היצרן המוצר כבר לא מייצר את המוצר והמוכר מציעה לי החלפה למוצר משומש. בכוונתי להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. האם חוק לצידי?, תודה מראש. אבי
העזר במדריכים שבאתר, וכמו כן קרא פסקי של תביעות קטנות בנושא: החזרה, תיקון או החלפה של מוצר.