כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הסכם השתתפות בטיול ...
 

הסכם השתתפות בטיול לחו"ל

3 הודעות
2 משתמשים
0 אהבו
224 צפיות
 מ
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 13
התחלת נושא  

שאלה לא שגרתית,למרות שמי יודע.בן אדם מפרסם מודעה שזוג מחפש זוג נוסף לטיול בחו"ל.בפועל הוא לבד גבר נשוי כי אישתו לא יכולה לנסוע.הוא עורך הסכם על השתתפות בטיול בדומה לטיול מאורגן.מסתבר שטיסות שהוזמנו מאוד זולות,מידע על בתי מלון הוא לא מציג.אחרי חתימה החוזה מסתבר שאימא+ילד צריכים להיות באותו חדר.המחיר לילד אותו מחיר למרות שהוא שלישי בחדר.בהסכם לא מדובר על דמי ביטול או תנאי ביטול.שולם "דמי רצינות" בגובה של חצי טיול.את היתרה צריך לשלם ביום הטיסה.‏ אם היה חסר להיות עם גבר זר נשוי בחדר עולים דברים נוספים כמו שימוש באותה מזוודה לכולם כדי לחסוך לו תשלום מטען(זה בתשלום 38 יורו).מגיע לזה שהוא מכתיב כמה נעליים ותחתונים לקחת שייכנסו לאותה מזוודה...‏ הוא טוען שלא ניתן לבטל.הוא גם לא מוכן לפתור את הפלונטר ולהזמין חדר נוסף למרות שעלות הטיול בשבילו הרבה יותר נמוכה ממה שמקבל מהשותפים.‏ אולי אפשר להוציא ממנו את הכרטיסים בתמורה למקדמה כך שהם יעלו פי שניים.לא ברור.או פשוט להפסיד הכל,לא ניתן להתקדם.‏ אם להגיש תביעה יש אפשרות לזכות משהו?יש סיכון שהוא יכול לתבוע את כל הסכום גם אם לא נסע ולא נגיע לשלם ביום הטיסה?, אפשר להסביר לשופט שחתמתי בידיעה שיהיה חדר נוסף ובטעות לא דרשתי לפרט בהסכם?מי חושב להכניס להסכם פרטים על כמות המזוודות???זה לא הזוי?, אשמל לתשובה בהקדם.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

צריך לבחון לפרטים את ההסכם ואת הנסיבות שבהן הוא בוצע. לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט


   
הגבציטוט
 מ
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 13
התחלת נושא  

הכוונה עו"ד? אז שכ"ט יעלה על מה שאפשר לקבל...


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט