כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

הצעת חוק לפיצוי לקו...
 

הצעת חוק לפיצוי לקוח מיולי 12

4 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
164 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 7
התחלת נושא  

שלום רב, חברת סלולר אליה הצטרפתי לפני מס חודשים חייבה אותי בחיובי עודף על שירותים שמעולם לא סופקו והכוללים גם חיובים בעבור מסלול, חב גלישה וציוד למספר נייד המנוי על שירותי חברה אחרת בכלל ונעשו פניות לביטול ולשליחת חשבוניות אחרות בהתאם להסכם ונציג הנתבעת הטיח טיפול מבלי שטופל דבר וחיובים אלו הופיעו גם בחשבונית שנייה.‏ עברו חודשיים ולא בוטל כל חיוב עודף בו חויבתי ב-2 החשבוניות שהתקבלו שטרם שלומו בגלל דרישות תלשום מופרזות ובתגובה נותק לי הקו מה שאילץ אותי לשלם חיובי עודף אלה.‏ תנאי ההצטרפות עליהם סוכם במעמד ההתקשרות היו בעל פה וכאשר הנציג ביקש ממני לחתום לו חתימה אלקטרונית מעל צג מחשב הנייד שלו מבלי שהראה לי כל מסמך במהלך כל המפגש דרשתי לראות סיכום דברים והשיב שבשל השעה המאוחרת לא ערך הסכם וכאשר הבחין בהיסוס לחתום הרגיע ואמר שאין לי מה לדאוג ורק מה שעליו סוכם הוא שיופיע בהסכם תוך שהבטיח שכבר למחרת יישלח אליי העתק בדואר וגם בדוא"ל.‏ למחרת לא נשלח כל הסכם ולקח כ-3 חודשים עד שהתקבל לראשונה ומקריאת תקציר העסקה חשכו עיניי כי מצאתי שמה שעליו סוכם אינו מה שהופיע בתקציר העסקה ובמקום שלחתי מכתב רשום לביטול ההצטרפות וביוני 12 הגשתי נגד חב הסלולר תביעה ונקבע דיון לדצמבר 12.‏ ידוע לי על הצעת החוק שנחתמה ביולי 12 לפיה לקוחות שחויבו בחיובי עודף יזוכו בסך 10,000 ₪ במידה והחברה שחייבה אותם מסרבת להחזיר להם את כספם. מימוש החוק יחל מינואר 13.‏ 1. האם הצעה זו חלה גם על תביעות שהוגשו מיוני 12?, 2. אם כן, האם אפשר לפנות בבקשה לדחיית הדיון לינואר 13 כדי לממש זכות זו ?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

במידה ונקשרה עסקה בין עוסק לצרכן והעוסק הפר, בקשר לאותה עסקה, הוראה מההוראות המפורטות בסעיף 31א לחוק הגנת הצרכן, ניתן לתבוע מביהמ"ש לפסוק בשל אותה הפרה, פיצויים שאינם תלויים בנזק (פיצויים לדוגמה) בסכום של עד 10,000 ש"ח.‏ על פניו, ייתכן כי במקרה שלך ניתן לתבוע פיצוי לדוגמא. חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 7
התחלת נושא  

תחילה תודה.‏ לעניין חוק הגנת הצרכן תשמ"א 1991 היות ובכתב תביעה שהוגש עניין זה לא נלקח בחשבון מחוסר ידיעה האם ניתן להוסיף לכתב התביעה כתב ערעור לסכום שבתביעה ולבקש לתקן לפיצוי לדוגמא ע"פ הסעיף בחוק להגנת הצרכן?, בברכה דודי


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

בוודאי, ניתן להגיש בקשה לתיקון כתב תביעה.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט