כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

חוק 6 דקות המתנה בט...
 

חוק 6 דקות המתנה בטלפון - העברה נוספת בהתקשרות לשירותי רפואה דחופה

2 הודעות
2 משתמשים
0 Likes
24 צפיות
 שי
הצטרף: חודש 1 לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב,

האם ניתן לתבוע שירותי רפואה דחופה או גם דחופה וגם שירותי רפאה רגילה / בקהילה ‘על סמך סעיף 57 לחוק הגנת הצרכן (חוק 6 דקות ההמתנה בטלפון).

  1. (רקע) סיטואציית מצב: בזמן האחרון אני מנסה לקבוע תור לרופא שלי. אציין שהוא עזב את האזור למקום אחר ולכן התור אליו הוא תור טלפוני – קבעתי אליו תור, אך למרבה הצער במוקד זימון תורים טענו שיש אפשרות רק בפרונטלי. לאחר מכן התקשרתי למרפאה הנוכחית בה שהה הרופא והם אמרו לי ש ”אין בעייה שאני אדבר איתו טלפונית” אך למרבה הצער לא היה ניתן לדבר איתו בגלל שהשיחות עצמן הלכו כל הזמן למישהו אחר, למשל פעם למזכירות, פעם לאחיות, פעם לרופא אחר, ובשום שלב לא הגעתי אליו. השיחה לקחה 40 דק’, שיחה שנייה שעה+ וכן הלאה והלאה (למעט שיחה אחת שהרופא ענה לי אך לא פתחתי כרטיס, נאלצתי לפתוח כרטיס ומיד לאחר מכן חזרתי אך לאותה מציאות עצובה). אציין שהיו פניות מרובות, כ- 30 ניסיונות ויותר באופן מתועד גם בהקלטות שונות
  2. פעמים שקבעתי תור לרופא עצמו (בצורה פרונטלית) וניסיתי טלפונית דרך המרפאה עצמה .אציין שגם דרך המוקד עצמו ניסו לעזור לי וקיבלו יחס דומה מבחינת זמני המתנה וניתובי שיחות. כמובן שהמוקד פתח תלונה בעקבות עניין זה.
  3. מעבר לזה פניתי לפניות הציבור של כללית מחוז שרון–שומרון וקיבלתי יחס מעולה אך ללא בסיס להישען עליו. דוגמא, דיברתי עם מנהלת שטענה שהרופא יחזור אליי עד סוף היום שלו – להלן 12 בצהריים – לטלפון שלי – בדקתי מבועד מועד שהוא מעודכן וגם וידאתי עם המנהלת – והיא טענה שהיא גם וידאה עניין זה מול מנהל המרפאה … אך כמובן שלא חזרו אליי. יותר מזה, לאחר מכן באותו יום התקשרתי לפניות הציבור דרשתי תשובות – אך נאמר לי בצורה ברורה שמנהלת מטפלת בי ואין אפשרות שהנציגה תטפל בי – דבר שהוא הזוי לי ביותר. כמובן שהמנהלת לא התקשרה לוודא איתי אם הרופא חזר אליי, גם לא ביום למחרת.
  4. כתוצאה מזמן ההמתנה הכבד חל שינוי במצבי הביראותי, לא בצורה דרסטית, אולם כן הרגשתי כאוב יותר.
  5. הגעתי למסקנה שקופ"ח כללית עושה ממני צחוק – וגם מהמוקד לזימון תורים שהיה איתי בעת השיחות שאנחנו מנסים להגיע ליעד וכל הזמן שמדברים עם המזכירות התשובה על אותו רעיון ”אנחנו מעבירים אותך לרופא... העברנו פנייה לרופא הוא אמור לחזור אלייך” מה שלא קרה בפועל.
  6. יש פה מנגון של סעיף 57 לחוק הגנת הצרכן (חוק 6 דקות ההמתנה בטלפון) השאלה אם זה חל או לא – ברור לי שיש פה גם מרכיב של תביעת נזיקין … אך לא בצורה משכנעת / מובהקת, אך ללא צל ספק מדובר בהתנהגות מרושלת מתחת לכל מדרגה מצד כללית ובחסות ואפילו גיבוי (ללא הוכחה חותכת) של פניות הציבור עצמם – שאת העבודה שלהם לא עשתה בצורה שתפרה לי את הבעייה אלא השאירה את הפנייה עומדת בעינה.

תודה מראש


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 473
 

תביעה ע"ס חוק 6 דקות אפשרית רק אם אכן הופרו התנאים המפורטים בחוק, כלשונם.

מלבד זאת, בכל עניין אחר בו לא סופק לך שירות הולם כמצופה משירותי בריאות, באפשרותך לתבוע בגין כשל תמורה.

כך או כך, ניתן להגיש תביעה זו כתביעה קטנה (במגבלת הסכום המירבי לתביעה קטנה).


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט