כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
שלום, לפני מספר חודשים הזמנתי שרות אינטרנת (תשתית + ספק) מחברת 012 סמייל - הטכנאי שלהם לא הגיע ביום שניקבע. לאחר מספר ימים ניקבע תור חדש והטכנאי שוב פעם לא הגיע. ביקשתי "להתנתק". לאחר מספר ימים התקשרו מ 012 סמייל והציעו חבילה בשיתף עם הוט - הסכמתי לנסות. הטכנאי של הוט גם לא הגיע ביום שניקבע ! יצרתי קשר עם 012 וביקשתי לנתק אותי גם מהחבילה הזו ולמחוק את כל הפרטים שלי כי אני לא רוצה מהם שום שרות. היום גיליתי כי היה חיוב של 100 שקלים עבור שרותי אינטרנת מ 012 סמייל שבחיים לא קיבלתי. בשיחה עם נציגת שרות התברר שזו טעות והחיוב בוצע עבור חבילה עם הוט... אמרו שמעבירים את הפרטים שלי לזיכוי ושיצרו איתי קשר תוך 14 ימי עבודה. האם ניתן לטבוע למרות שמזכים אותי ? אם כן על איזה סעיפים ? תודה מראש.
בנוסף גם פספסתי יום וחצי של עבודה בגלל המתנה לטכנאי !
עדיף לתבוע רק אם החברה לא נענית לבקשתך להחזר התשלום השגוי. אחרת זה עלול להיחשב כתביעה קנטרנית.
על איחור/אי-הגעת טכנאי ניתן לתבוע ע"פ חוק הטכנאים. על חיוב יתר שהוחזר לך לא הייתי תובע.
ראי פסק דין של תביעה קטנה בעניין דומה:
הטכנאים איחרו - "הוט" תפצה את הלקוח ב- 2,000 ₪
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.