כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד סוכנות נס...
 

תביעה נגד סוכנות נסיעות על טיסה לחו"ל

2 הודעות
2 משתמשים
0 אהבו
227 צפיות
חבר
הצטרף: 12 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב לכם.‏ בתאריך 29/01/2012 אושרה חברת "טלטוס" הזמנה שלי לטיסה לוינה דרך קייב עם חברת התעופה האוקראינית על פי לוח הזמנים הבא: 1) המראה מנתב"ג בשעה 13:45 ונחיתה בנמל תעופה קייב בשעה 16:50.‏ 2) המראה מנמל תעופה קייב בשעה 17:50 ונחיתה בנמל תעופה וינה בשעה 18:50.‏ מה שקרה בפועל: 1) המראה מנתב"ג היתה בשעה 13:05 ונחיתה בנמל תעופה קייב בשעה 17:50 (שעון מקומי).‏ 2) הפסדנו את הטיסה לווינה.‏ איך קרה הדבר: הטיסה לקייב לא עורכת קרוב ל-5 שעות, היא קרוב ל-4 שעות. לא נלקחו בחשבון הפרשי השעון. שעת הנחיתה של הטיסה מישראל היה לפי שעון ישראל וההמראה לטיסת ההמשך הוא לפי שעון קייב (במדינה אחת שעון קיץ ובמדינה אחרת שעון חורף) וכתוצאה מכך שעת ההגעה שלנו ושעת המראת טיסת ההמשך היו כמעט חופפים.‏ אנשים טובים בקייב ניסו לעזור לנו בכרטוס מחדש לווינה אותו לילה אך לא נמצאה טיסה אלא רק למחרת ולכן: 1) במפח נפש גדול נאלצנו להישאר ללון בקייב באותו לילה.‏ 2) במפח נפש גדול יותר הפסדנו לילה במלון בווינה (שהוזמן מראש) ע"ס 62.10 יורו.‏ פנינו ישירות לחברת התעופה האוקראינית דרך האתר שלהם לפני כחודשיים ולא נענינו. פנינו לחברת "טלטוס" בנושא מיד עם הגיענו לארץ והם טענו שזו לא הבעיה שלהם. אחרי פניה נוספת אליהם הם ביקשו שנעביר להם את התלונה באנגלית על נייר של חברת התעופה האוקראינית ונמתין לתשובה מהם. עברו כחודשיים ולא קיבלנו כל תגובה. אנו מבקשים לקבל חזרה את המגיע לנו בנדון דרך תביעות קטנות. מה אני יכול לתבוע בתביעה כזו ואת מי אני תובע?, בתודה מראש.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

ניתן לתבוע החזר הוצאות שנגרמו לכם, וכן פיצוי בגין עגמת נפש והפסד זמן חופשה.‏ במקרה כזה יש לקחת בחשבון תקנות שונות בנושא אחריות סוכנות נסיעות כלפי לקוחותיה.
פסקי דין של תביעות קטנות בנושא תיירות


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט