כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעה נגד קופת חולי...
 

תביעה נגד קופת חולים מכבי

2 הודעות
2 משתמשים
0 Reactions
49 צפיות
הצטרף: 3 חודשים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

שלום רב, 

 

אשמח לעזרתכם בנושא, טיפים והכוונה מה ניתן לעשות 

 

לפני זמן מסויים הגעתי לרופאת המשפחה עם כאבים בבטן העליונה מצד ימין (אזור הכבד) לאחר שהתחלתי לקחת ססטינים שנתנו לי (טיפול נגד כולוסטרול). רופאת המשפחה אמרה לי להפסיק מיד את נטילת הסטטינים ולחכות לתוצאות בדיקות דם (שעשיתי באותו בוקר) ואמרה לי אם הבילובירין בדם יחזור גבוהה, לגשת למיון.

 

הבילובירין אכן הגיע גבוהה, ניסיתי לתפוס אותה, היא כבר לא עבדה, ניסיתי לתפוס אחות במכבי להתייעץ איתה, כדי להיות בטוח שאני צריך להתפנות למיון, אמרה לי שהיא לא יודעת והיא ממליצה לי ליצור קשר על הבוקר עם אותה רופאת משפחה. הקשבתי לה, בבוקר ניסיתי ליצור איתה קשר, התברר שהיא לא עובדת. (יום שישי)

 

אני מחליט ללכת למיון גם כי זה מה שהיא אמרה לי מלכתחילה, וגם כי אני לא יכול לתפוס אותה ולא בא לי לגרום נזק מיותר. 

 

בלי הפניה, כי היא לא נתנה לי. לאחר מכן משחררים אותי מהמיון וממליצים להמשיך בדיקות בקהילה, אני שולח למכבי בקשה להתחייבות. עונים לי בצורה שלילית. שולח להם שום בקשה להתחייבות ומסביר להם שהרופאה אמרה לי להתפנות. אומרים אין מה לעשות לא הייתה צריך ללכת למיון בלי הפניה.

 

עכשיו העניין הוא כזה, הרופאה אמרה לי להתפנות למיון במידה ותוצאות בדיקות הדם יבואו גבוהה מהרגיל, לא החלטתי על דעת עצמי. מעבר לזה בסיבת ההגעה למיון בטופס של המיון מהבית חולים כתוב שהסיבה שהגעתי הוא כי הבילובירין גבוהה. אני בחיים לא הייתי מתפנה למיון על דעת עצמי בגלל תוצאה של בדיקת דם. אני אפילו לא יודע מה זה בילובירין. אז ברור שלא הגעתי לשם על דעת עצמי. כתוב בבירור סיבה: בילובירין גבוהה. 

 

כמובן שאני רוצה לתבוע אותם כי זה לא נשמע לי הגיוני שאקשיב לרופאה מטעמם והם פשוט יאמרו לי במילים אחרות, זה לא מעניין אותנו, אנחנו לא משלמים. 

 

אז אשמח להמלצות, איך עושים את זה בדרך נכונה? 

תודה


   
ציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 5 שנים לפני
הודעות: 488
 

באפשרותך להגיש את תביעתך באמצעות הטופס המקוון להגשת תביעה קטנה, בו תוכל לפרט את פרטי האירוע ולצרף את כל האסמכתאות שברשותך.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט