כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

תביעת חנות סלולר

3 הודעות
2 משתמשים
0 אהבו
144 צפיות
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

שלום, בחודש פברואר השנה רכשתי מכשיר נקסוס 1 של HTC מחנות בתל אביב, בחנות הבטיחו לי אחריות בגין בעיות תוכנה למשך שנה. בחודש אוגוסט בערך החלו בעיות קליטה במכשיר ולא יכולתי לקבל שיחות, לקחתי את המכשיר למעבדה קרובה לבית ושם לא הבינו מה הבעיה ולא הצליחו לתקן את המכשיר, לאחר מכן הלכתי לחנות בה קניתי את המכשיר, זה היה ב13.9, במשך שבועיים המכשיר ישב בחנות עד שהתקשרתי ונאמר לי שהמכשיר תקין, הגעתי לחנות הכנסתי את הסים שלי (חברת פלאפון) אך לא הייתה קליטה, המוכר שהבין שאני ברשת פלאפון אמר לי שישנה בעיה ידועה עם המכשיר הזה ויש לו בעיות קליטה ברשת פלאפון אך שאני אשאיר אצלו את המכשיר והוא יבדוק אם אפשר לתקן אותו. היום כחודש וחצי אחרי והבטחות למכשיר חלופי, המוכר אומר לי שהוא בכלל עושה לי טובה כי בגלל שניסו לתקן לי את המכשיר במעבדה אחרת אין לי אחריות אז אין לי על מה להתלונן. אני כבר כמעט חודשיים ללא מכשיר ששילמתי עליו 3500 ש"ח, אני חושב להגיש תביעה, הרי המוכר בעת המכירה, אמור לוודא אם אני ברשת פלאפון לפני שאני קונה את המכשיר אם יודע שיש לו בעיות ברשת הזו. מעבר לכך שהבעיה היא עדיין בעייה בתוכנה של המכשיר הרי הוא לר ניזוק חומרתית או פיזית. אני מתוסכל כי כל פעם אני מקבל תשובות שהוא בודק מה אפשר לעשות ולא קורה כלום. אני צריך עצה.


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

הנה העצה: השג ראיות ע"י הקלטת שיחותיך עם המוכר, כך שבאמצעותן תוכל לתמוך את גרסתך. אח"כ הגש תביעה קטנה. לפני הכל, קרא כאן באתר על פסקי דין של תביעות קטנות כנגד חברות תקשורת (מצ"ב קישור) כך שתלמד מהם סכומי התביעה לפיצוי, מהו ההליך ומה צפוי לך:


   
הגבציטוט
חבר
הצטרף: 14 שנים לפני
הודעות: 5
התחלת נושא  

היי אהוד, הגשתי בקשה לתביעות קטנות, קבעו לי דיון לעוד חצי שנה. (הקלטתי את השיחה איתו), ביררתי מול בית המשפט כדי לדעת האם הנתבע קיבל את הזימון. נאמר לי שנשלח אליו בדואר רשום ושיש לו 15 יום לאחר הוצאת הדואר על מנת להגיב בכתב הגנה.‏ לפי מה שקראתי, במידה ולא הגיש כתב הגנה אני יכול לבקש פסק דין על סמך כתב התביעה בלבד. רציתי לדעת מה הדבר אומר. האם אני יכול להקדים את פסק הדין מכיוון שאין צורך בדיון?, שאלה נוספת: בתביעה ביקשתי לבטל את העסקה, במידה ואזכה בתביעה, האם אני יכול להעביר את פסק הדין לחברת האשראי לביטול העסקה ללא המתנה לביטול ע"י הנתבע?, סליחה מראש על החפירה 🙂


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

 

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט