כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
תודיע שאתה מתנתק, יחזרו אליך.
ע"פ חוק המוצר באחריות לשנה הראשונה, לדעתי עליך לתבוע את הגורם המספק את האחריות.
הסכום אמנם קטן, אך גם בסכום כזה אפשר להגיש תביעה קטנה.
פני לחברת האשראי ובטלי את העסקה.
בית משפט לתביעות קטנות יכול להורות רק על פיצוי כספי. זו אפשרות וייתכן שבתביעה כזו בית המשפט יבקש מהנתבע להציג את החומר המצולם מאותן דקות. להבא דרוש וש...
תנחומיי. הטענה שלהם כנראה מוצדקת והטענה שלך היא בעניין אחר, אם הם הקשו עלייך באופן חריג יותר מהנדרש אכן באפשרותך להגיש תביעה קטנה.
למיטב ידיעתי חוק ההמתנה לא חל על חברות מסוג זה.
לצורך העניין כדאי לתבוע את שניהם יחד באותה תביעה קטנה, ושבית המשפט יחליט מי אחראי ומה חלקו.
לדעתי יש לך סיכוי מצויין בתביעה קטנה. ראי מקרה לדוגמא: הספות דהו והתקלפו שוב ושוב - ביתילי תפצה
איני רואה סיבה שלא להפקיד את השיק.
לדעתי כרטיס הטיסה כולל את עלות הטסת המזוודה. לדעתי ניתן לתבוע בתביעה קטנה.
תאמתם הובלה ליום א וביום א ביקשתם לבטל ההובלה. לדעתי מגיע למוביל פיצוי על כך.
אולי עקב טעות או תקלה. נסה להתקשר שוב או לשלוח דוא"ל.
אם הבנתי נכון את הדברים אז לדעתי יש עילה לתביעה. רצוי שיהיה ברשותך תיעוד לטענותייך.
אני לא בטוח שהצלחתי להבין את המקרה והשאלה. אני לא חושב שבית העסק יאפשר לך לבטל עסקה שלא את הזמנת, גם אם החיוב על הההזמנה הוא בכרטיס שלך. הדרך האפשרית ...
