כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

אי הגעת טכנאי

10 הודעות
4 משתמשים
0 Likes
580 צפיות
חבר
הצטרף: 8 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

נקבע לי תאריך להגעת מאתר נזילות ביחד עם איש מקצוע (אינסטלטור) בין השעות 11:00 עד 13:0. המאתר הגיע ב 11 וחצי ואיש המקצוע לא הגיע גם עד 13:00. כשהתקשרתי לבדוק נאמר לי שאיש המקצוע ייצור איתי קשר לתיאום בדק הקרובות. זה לא קרה.‏ כשהתקשרתי שוב. נאמר לי ששוב הוא ייצור איתי קשר. רק ב17:00 הוא יצר קשר ורצה להגיע באותו רגע אך לא הייתי בבית. ההתנהלות הזו היא רק תוספת לארבע פעמים של ביקורי טכנאים לפני שהחברה הואילה בטובה לשלוח מאתר נזילות.‏ ברצוני לתבוע על עוגמת נפש בשל ההמתנה לשווא ועל ביטול הזמן שלי ע"י חברת הביטוח ב- 3 הפעמים שלפני.‏ מה הסיכוי לזכות?


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

ייתכן שהמקרה הוא בחזקת החוק הנקראה חוק הטכנאים. ראי פסק דין בעניין כאן באתר:
הטכנאים איחרו - "הוט" תפצה את הלקוח ב- 2,000 ₪
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

הזמנתי טכנאי של תמי 4 - מדובר בעסק פרטי

הטכנאי לא הגיע ובחברה מסרו בגלל שזה לקוח עיסקי הם לא מחויבים לפיצוי.

האם זה נכון|?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

מטרתו של חוק הגנת הצרכן היא להגן על הצרכנים בשל אי השוויון הקיים בינם לבין העוסקים. ההנחה הרווחת היא כי הצרכן הטיפוסי, בבואו להתקשר בעסקה עם עוסק, נמצא בעמדת נחיתות בהשוואה לעוסק מבחינת כוח המיקוח והמידע המצוי בידו (הכוונה היא למידע לגבי המוצר או השירות, עלויותיו, מרכיביו, אפשרויות השימוש בו וכן מידע לגבי זכויותיו של הצרכן).

החוק מגדיר 'צרכן' כ- "מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי".
אם הנסיבות אינן חד-משמעיות, האבחנה נתונה לפרשנות בית המשפט.


   
הגבציטוט
הצטרף: 3 חודשים לפני
הודעות: 1
 

היי אני בעל עסק שמייצר ושולח מתנות.

קבלתי התראה לפני תביעה  על כך שתווכי ההגעה שאנו מתאמים עם הלקוחות הן תווכים של 3 שעות. ולא שעתיים לפי חוק הטכנאים.
שאלתי היא האם משלוחים של מתנות חל עליהם החוק? 
לפי הגדרת החוק  רשום "הובלה של טובין שהעוסק מכר" , האם זה תקף למשלוח שהוא לא הובלה?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

עד כמה שידוע לי חוק הטכנאים נוגע רק לנותני שירות במסגרת אחריות ושירות לאחר מכירה, כאמור בפרק ד'1 לחוק (ובפרט כלשון סעיף 18א1 לחוק: "תיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין, בשלמותם או בחלקם, בלי תשלום, במשך תקופה שיקבע.."). כלומר חוק הטכנאים הוא בסה"כ מרכיב בתקן שירות לאחר מכירה שנקבע ע"י המחוקק, ותו לא.

במילים אחרות, החוק לא נוגע אליך ומי שלא מתאים לו להמתין 3 שעות למוצר שלך - יואיל נא ולא יקנה ממך.


   
הגבציטוט
הצטרף: 2 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום וברכה!

בשל תקלה באינטרנט הזמנתי טכנאי הובטח לי שיגיע תוך 3 ימי עסקים ושינסו לזרז עבורי את הקריאה כי זה עבור עסק, בסוף היום השלישי התקשרתי לברר למה לא היה טכנאי נאמר לי כי היה טכנאי חיצונית לעסק והתקלה לא בתחום שלו אז הוא פתח קריאה נוספת לטכנאי שיגיע תוך 3 ימי עסקים, אציין שאם לא הייתי מתקשרת לא הייתי יודעת את זה אם זה בכלל נכון כי אף אחד לא התקשר או הודיע שהיה, ביקשתי שיזרזו כי זה עסק והמון זמן אמרו שיבקשו אישית ממנהל הטכנאים לזרז את הבקשה, כעבור 3 ימי עסקים נוספים משלא הגיעו ועדיין אין אינטרנט בעסק נאמר לנו שעקב עומס לא יכלו להגיע ולמחרת יום בחירות אז כנראה שיגיעו יום אחרי זה, יומיים אחרי כבר כמעט שבועיים של תקלה התקשרתי שוב כועסת נורא הנציגה בדקה עם המנהל וחזרה אלי בטענה שהם מתקנים לפי סדר עדיפויות ומכיוון שאני לקוחה רגילה אני בתחתית סדר העדיפויות אבל אם אני רוצה שיבוא אלי טכנאי מהר כדאי לי להוסיף כסף להפוך ללקוחה עיסקית ואז יטפלו מיד בתקלה אחרת אאלץ להמשיך להמתין עד שיגיע תורי

מעבר לזה שעדיין לא קיבלתי שרות כפי שהובטח ואני משלמת על אינטרנט שאין לי הם מרגישים מאוד בנח לזלזל בלקוחות שלהם או כשיטת מצליח להפוך ללקוחה עסקית או כי הם פשוט יודעים שאין עוד חברה עם תשתית של אינטרנט להתחרות בהם באזור שלי

באיזה סעיפים אני יכולה לתבוע גם כפיצוי על עגמת נפש ויחס מזלזל וגם כדי למנוע מהם להמשיך בגישה הזאת כלפי לקוחות אחרים בזמן הזה שאין לי אינטרנט גם אי אפשר לראות במצלמות אבטחה 


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

הפסד שעות עבודה, הפסד הכנסה, טרחה, אפלייה במתן שירות, עוגמת נפש, הוצאות משפט


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

שלום,

 

בין היתר החוק אומר

  • אם האיחור נבע מסיבות שנותן השירות לא ידע עליהן כאשר נקבע מועד הביקור, ולא יכול היה לדעת ולמנוע אותן - הצרכן לא יהיה זכאי לפיצוי מבלי שיוכיח שנגרם לא נזק בשל האיחור.

לא הגיע הטכנאי תחת הטענה מעלה, האם יש לי בכלל סיכוי לקבל פיצוי? לי זה נראה כמו פירצה שכל בעל עסק ינצל כדי להתחמק מפיצוי.

 


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

בית העסק צריך לנמק מהי אותה סיבה ולבסס את טענתו.


   
הגבציטוט

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט