כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
ביום 18.4 ביקשתי להתנתק לחלוטין ולסגור את החשבון על 4 מנויים. ללא מעבר לחברה אחרת , קיבלתי חיוב 78 ₪כולל דמי גביה בסך 40 ₪.ובבירור נאמר שזה עבור ביטוח. שילמתי והובטח שזהו כעת הכל סגור. ב24.6 קיבלתי חשבון בסך 98₪. ניגשתי לפלאפון. ושם נאמר שזה עבור ביטוח כי אין הוראה לסגור גם את הביטוח. למרות שטענתי שביקשתי לסיים הכל עם פלאפון. כעת שוב הובטח שכעת זהו החשבון סגור. אך לא נמסר לי מכתב על כך רק מס. אסמכתא. אני רוצה לתבוע את התשלום המיותר וכן לבקש 10.000₪ על פי החוק. אבקש חווח תעדכם, תודה
אכן, אם היית מנוי והחברה המשיכה לחייב אותך גם לאחר הפסקת המנוי, אז לדעתי יש עילה לתביעת פיצוי לדוגמא בסך 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
ראה פסק דין בעניין זה כאן באתר:
סלקום לא ביטלה את חבילת השירותים לסלולרי - הלקוח יפוצה ב- 10,000 ש”ח
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.