כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.

איחור במועד אספקת מ...
 

איחור במועד אספקת מוצר

49 הודעות
4 משתמשים
0 Likes
5,702 צפיות
חבר
הצטרף: 8 שנים לפני
הודעות: 1
התחלת נושא  

רכשתי כיריים גז באחד מאתרי אינטרנט במכירה אישית(מכרז) במחיר נמוך בהרבה ממחירו הרגילה. זמן אספקה שהם התחייבו עמד על 14 ימי עסקים. הם כבר באיחור של שבוע. התקשרתי לברר מה הסיבה ל איחור ונמסר לי שכנראה היתה להם טעות במחיר המינימלי להצעה והם מנסים להגיע להסכם עם היבואן כדי לספק לי את המוצר במחיר שרכשתי אותו. למה הם אישרו את העסקה אם זאת היתה טעות? , יש לי הרגשה שהם מושכים את הזמן כדי לגרום לי לבטל את ההזמנה. אם זה המצב האם יש לי דרך לגרום להם לספק לי את המוצר או לקבל פיצוי שווי ערך למחירו המקורי של המוצר ?, תודה


   
ציטוט
חבר
הצטרף: 15 שנים לפני
הודעות: 1842
 

אם הם מאחרים באספקת המוצר זו כבר עילה לדרישת פיצוי או להגשת תביעה.
לחץ כאן להגשת תביעה קטנה באינטרנט.


   
הגבציטוט
הצטרף: שנה 1 לפני
הודעות: 1
 

רכשתי מוצרים מחול,לאחר שהמוצרים הגיעו לארץ חברת השליחויות לבדוק כתובת. לאחר שנתתי לחברה את הכתובת הם אמרו שזה יגיע יום אחרי, אך לא רק שזה לא הגיע גם לא יצרו איתי קשר.

ביום ראשון יצרתי איתם קשר להבין מתי מגיע ואמרו לי שהיום וגם שלחו לי הודעה שזה מגיע היום, בנוסף התקשרתי לשליח לודא שזה אכן מגיע היום והוא ענה שזה יגיע בין 18-20.

בשעה 19:20 נשלחה לי הודעה שלא הצליחו למסור לי את המשלוח ויש להתקשר לשליח לתיאום מחדש. חשוב לציין כי לא יצרו איתי קשר או עם בן זוגי שנתתי גם את המספר שלו וכשהתקשרתי לשליח שניה אחרי קבלת ההודעה הוא לא ענה לי או לבן זוג שלי וניסינו כמה פעמים

 


   
הגבציטוט
הצטרף: 7 חודשים לפני
הודעות: 1
 

בתאריך 02.08.2023 הזמנתי מהום סנטר בסיס למיטה ושלישיית שולחנות.

לפי מה שכתוב באתר המוצר היה צריך להגיע בתוך 7 ימים.בהזמנה עצמה היה כתוב לי שהמוצרים יגיעו בתוך 14 יום מהיום שבו ביצעתי את ההזמנה.

צלצלו אלי מהשירות לקוחות כדי להחליף למוצר אחר כי השולחנות שהזמנתי לא קיימים במלאי.החלפתי לזוג שלחנות ונאמר לי כי המחיר הוא אותו מחיר,שבפועל שלישיית השולחנות עלו 380 שקלים והזוג שולחנות עלו 300.

הבסיס למיטה הגיע בתאריך ה-20.09.2023 רק שזה לא בסיס למיטה אלא חתיכת קרש עם זוג רגליים מברזל באמצע.

הזלזול שחוויתי וחוסר מענה היה מתסכל.לקחתי יום חופש ובסוף לא קיבלתי את אשר הזמנתי.

מה עליי לעשות במקרה כזה?האם יש לי זכות לתבוע?האם כדי?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

אם המוצרים לא הגיעו במועד עליו התחייב הספק, ו/או אינם תואמים למוצרים שהוזמנו או לפרסום, הרי שמדובר בכשל תמורה המהווה עילה לתביעה.

אם אתה בטוח בצדקתך ולא הצלחת להגיע להסכמות עם המוכר, כדאי להגיש תביעה קטנה ולצרף כל תיעוד הנמצא ברשותך ויכול לתמוך בגרסתך.


   
הגבציטוט
הצטרף: 6 חודשים לפני
הודעות: 2
 
  • היי, ב22.09 ביצעתי הזמנה מאתר טבע כלשהו. לפי המצוין באתר משלוח עד הבית הוא בערך 2-5 ימי עסקים.
  • ב28.09 קיבלתי מייל שבו נאמר שיש עיקוב באספקת ההזמנה.
  • ולאחר כמה ימים קיבלתי שיחה מטבע סטוק שבה נאמר לי שיש חוסר באחד המוצרים שהזמנתי ולכן ההזמנה מתעכבת ויצרו איתי קשר בשבוע הבא, ב10.09במידה ולא יקבלו את אותו מוצר.
  • מאותה שיחה לא חזרו אליי, שלחתי מיילים לבירור ואין תשובה.
  • התקשרתי פעמים רבות למס הטלפון שמצוין ליצירת קשר ואין מענה.
  • השיחה מועברת למענה חיצוני שבו כמה וכמה פעמים הדגשתי עד כמה הדבר דחוף 
  • רכשתי בקניה מוצרים שעוזרים לי בריאותית. כרגע, שההזמנה מתעכבת כבר מעל חודש אני סובלת יום יום.
  • חוסר האחריות שלהם עולה לי ביוקר.
  • אני מבינה שכרגע נכנסנו למצב חירום של מלחמה, אך:1- ההזמנה בוצעה הרבה לפני המלחמה. 2-גם אם יש עיכוב או תקלה כזאת משמעותית אחריותם לעדכן ולהודיע כדי שאולי אוכל להתארגן על מוצרים אחרים.
  • אך כאן נגרמה עוגמת נפש גדולה וסבל פיזי.
  • הם התקשרו ב25.10 והתנצלו והאשימו את חוסר האחריות במלחמה וחוסר בעובדים. לא קיבלתי את ההתנצלות וביקשתי פיצוי- עוד מוצר כמו שקניתי והם לא היו מוכנים לפצות אותי אלא רק במוצר של כמה שקלים(מברשת שיניים).
  • האם אוכל לתבוע אותם?
  • כיוון שהם יכולים להאשים את זמן המלחמה וכו'..

   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

כיוון שהם לא עמדו בהתחייבותם עוד קודם לתחילת המלחמה, ניתן לתבוע מהם ביטול העסקה ופיצוי בגין נזקים שנגרמו לך עקב כשל התמורה.


   
הגבציטוט
הצטרף: 6 חודשים לפני
הודעות: 2
 

איך אני תובעת? אילו ראיות צריך?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

ראי אפשרות הגשת תביעה בתפריט העליון כאן באתר.

יש לצרף כל תיעוד התומך בטענותייך, כגון: פרסום השירות, הזמנה, חשבונית, צילומי התכתבויות, הקלטות, יומן שיחות וכו'.


   
הגבציטוט
הצטרף: 5 חודשים לפני
הודעות: 1
 

שלום עשיתי הזמנה באתר קניות ישראלי ב12/11. באתר היה כתוב משלוח עד 7 ימי עסקים.

קיבלתי אישור הזמנה עוד באותו היום כמובן אך מאז שאני מנסה לברר על המשלוח שלי גם מול אתר חברת השליחויות וגם מול שירות הלקוחות של האתר, אין מענה והאתר של השליחויות לא מראה שיש משלוח כזה.

כתבתי להם הודעות בווצאפ כי המספר טלפון לא עבד ואין מענה אפילו לא המענה האוטומטי של המחשב. בנוסף שלחתי להם מייל שנאמר שיגיבו עד יום עסקים 1 ועדיין לא ענו, שלחתי שוב מייל ומייל נוסף למייל אחר של החברה. המיילים עדיין לא נענו. לאחר בערך 3 שעות נשלחה לי הודעה שההזמנה בדרך רק שעדיין היא לא מעודכנת באתר של חברת השליחויות. 

אני לא יודעת מתי ההזמנה תגיע ,אם היא תגיע בכלל בקצב הזה. האם יש אפשרות לבקש פיצוי כלשהו על המצב הזה?


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

אם חלף זמן המשלוח וההזמנה לא הגיעה, ניתן לתבוע ביטול העסקה ופיצוי בגין עוגמת הנפש, הפסד זמן וההוצאות.


   
הגבציטוט
הצטרף: שניה 1 לפני
הודעות: 0
 

היי

הזמנתי שולחן לסלון מאיזשהי חברה בתאריך ה-11/11.

קיבלתי כמובן אישור הזמנה למייל

ההתחייבות היא ל-14 ימי עסקים, אשר חלפו כבר לפני שבוע.

עד היום החברה לא יצרה איתי קשר

אחרי המתנה ממושכת טענו שבגלל המצב הדברים מתעכבים. 

טוענים שזמן אספקה הוא משוער ולא קבוע.

אין עדכון על עיכובים באתר ובטח שלא צלצלו לעדכן אותי על איחור

לטענתם, יתקשרו בימים הקרובים לתאם איתי הגעה של שליח. (מזכירה אנחנו אחרי איחור של שבוע)

מה עליי לעשות? 


   
הגבציטוט
הצטרף: 5 חודשים לפני
הודעות: 1
 

רכשתי שלו ארונות אמבטיה ב14 לאוגוסט

הם הגיעו לא זוכר בידיוק מתי זה כתוב איפשהו והם התחייבו ל14 ימי עסקים

כרגע היום ה6/12  הארונות לא מורכבים בטענה של מלחמה וכו ואני בכלל הזמנתי הרבה לפני רק שיש להם שם בעיות טענות ועיכובים ועדיין מורח אותי והכל ושילמתי את כל הכסף 

וביקשתי לבטל עסקה ושיבואו לקחת מהבית את מה שהורכב לא הרכיבו לי חסיתות כיורים ברזים ידיות לא מיקמו את הארון ולא חיברו אותו לקיר לא שמו דבר ולא כלום . לאחר הבטחות הוא אמר שמחר הוא יגיע מה עלי לעשות האם אני יכול לדרוש פיצוי ובמידה ולא ינתן לי האם באפשרותי לתבוע? 

 

בנוסף כשביקשתי ממנו לבטל עסקה הוא אמר לי שאני לא יכול . אין לי את זה מוקלט מכיוון שהטלפון שלי לא מקליט שיחות.


   
הגבציטוט
מערכת אתר תביעות קטנות
חבר Admin
הצטרף: 4 שנים לפני
הודעות: 481
 

ע"פ חוק הגנת הצרכן, איחור משמעותי באספקת מוצר/שירות משמעותו כשל תמורה המהווה עילה לפיצוי ובנסיבות מסויימות אף לביטול עסקה.


   
הגבציטוט
הצטרף: 5 חודשים לפני
הודעות: 1
 

היי, הזמנתי מיטה ועברו 30 ימי עסקים שבהם היו אמורים לספק את המיטה והיא עדיין לא הגיעה וזה אחרי שהבטיחו שתגיע ותיאמו איתי ובאותו יום של ההזמנה לא עדכנו שההובלה לא קורית בכלל עד שלא התקשרתי כי היה נראה מוזר שאף אחד לא יוצר איתי קשר ביום ההובלה… המנהל מוכר לי סיפורים אבל מהשיחה ניתן להבין שאפילו לא תכננו להביא את המיטה אלא רק למשוך אותי עוד.
מבחינה חוקית מותר לי לבטל את המוצר אפילו שהוא מוכן? ובמידה והם מתעקשים שהם רוצים לספק לי אותו מה ניתן לעשות?

ניתן לתבוע אותם?

תודה
תודה🙏🏻


   
הגבציטוט
עמוד 1 / 4

השאר תגובה

שם המחבר

דוא"ל של המחבר (לא יופיע באתר)

כותרת *

הגשת תביעה קטנה באינטרנט

פשוט

שלושה שלבים פשוטים מלווים בהנחיות והסברים המותאמים לפרטי המקרה שלך

מהיר

מאפשר הגשת תביעה תוך מספר דקות וכולל אפשרות לצירוף קבצים

זול

חוסך זמן וטרחה. עיבוד, בקרה, הפקת מסמכים וצרופות והגשתם לבית המשפט