כל אדם עלול לחוש לעיתים כי נעשה לו עוול (רמאות, מחדל, התחייבות שלא קויימה, סכסוך ועוד). למרבה הצער, אנשים רבים נרתעים מלעמוד על זכותם לקבל את המגיע להם ע”פ חוק. במקרים אחרים ישנם אנשים העומדים על זכות המגיעה להם ע"פ חוק, אך פועלים להשיגה בדרכים פסולות, גם אם בתום לב. אלה גם אלה אינם משיגים תוצאות מוצלחות. הסיבות לכך הן לרוב חוסר בידע, נסיון והדרכה.
לשם כך העמדנו לרשותכם הציבור הרחב ארבעה פורומים ייעודיים:
תביעות קטנות, ענייני עבודה, סכסוכי שכנים בבית משותף, ענייני משפחה.
כאן תוכלו לבקש ולשתף עצות ומידע בין משתמשי האתר והנהלת הפורום.
האמור בפורום אינו מהווה חוות-דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי. המידע באתר הינו כללי בלבד ואין להסתמך עליו. אין לשלוח תגובות אשר כוללות פרסומות או תכנים בלתי חוקיים כגון דברי הסתה, הוצאת דיבה או סגנון החורג מגבול הטעם הטוב. מערכת הפורום רשאית להסיר או לערוך הודעות.
נהוג לכלול בסכום התביעה את כל הנקים ובכלל זה נזקים ישירים, הפסד זמן, עוגמת נפש, טרחה והוצאות המשפט.
מומלץ לפרט בתיאור התביעה את מרכיבי סכום התביעה, ואת הסכום הנתבע בגין כל רכיב.
נזק יכול להיות גם עגמת נפש שנגרמה לך עקב ההמתנה הנוספת, או מכך שהמוצרים לא היו זמינים עבורך במועד שעליו התחייבו.
שלום,
עשיתי הזמנה באתר קניות ישראלי ב9/4. בהודעת הסמס שקיבלתי לאחר הרכישה, היה כתוב משלוח בתוך 7 ימי עסקים כולל ציון התאריכים למשלוח.
״הזמנתך מספר xxx נקלטה ב-xxx ותטופל בהקדם
אופן אספקה: משלוח לxxx בתוך 1-7 ימי עסקים כלומר בין התאריכים 10-04-2024 ועד 18-04-2024 (בהנחה ואישור חברת האשראי לעסקה יתקבל ביום העסקים הקרוב)
למעקב אחר הזמנתך או לשינוי/ביטול לחצו על הקישור״
קיבלתי אישור הזמנה עוד באותו היום.
אך מאותו היום סטטוס ההזמנה לא השתנה.
כתבתי להם הודעות בווצאפ, באינסטרגם ודרך אתר האינטרנט שלהם, אין מענה.
חלון המשלוחים כבר עבר ועדיין לא קיבלתי מענה. אני לא יודעת מתי ההזמנה תגיע, אם היא תגיע בכלל בקצב הזה. האם יש אפשרות לבקש פיצוי כלשהו על המצב הזה? ובמידה שכן, כיצד לחשב את סכום התביעה?
תודה מראש
עליך לבקש פיצוי בגין כל הנזקים שנגרמו לך, ובכלל זה העובדה שהמוצרים לא היו זמינים עבורך במועד שבו התחייב הספק, הפסד זמן, עגמת נפש, טרחה והוצאות המשפט.
רצוי לפרט בתיאור התביעה את הסכום הנתבע בגין כל רכיב תביעה.